Visa fullständig version : Cruising i Västerås....
Stingray
2003-06-27, 00:51
Nån som ska åka o cruisa på Power ?
Jajjemen , åker dit fredag eftermiddag o kollar läger , hem o sova sen tillbaka lö morron till träffen . :D 8)
Stingray
2003-06-30, 14:47
Kul, vi åker dit på lördag morgon jag o några polare från Huddinge... typ satans för tidigt *s*
Japp, finns i västerås från och med Torsdag! 8)
Stingray
2003-07-01, 12:55
Japp, finns i västerås från och med Torsdag! 8)
Var kvartar ni nånstans? Vill gärna ta några bilderpå din bil till min hemsida :) Om jag får alltså...
Jag kommer att bo på storagatan ungefär vid Vegagrillen om du vet var det är.
Det är klart att du får ta kort, jag har ju tagit kort på din..fast du inte vet om det :lol: (Norrtälje förra året)
Stingray
2003-07-01, 18:38
Hotell eller? Vi kommer ju att behöva åka vid halv 6 för att hinna i tid :(
Hatar att gå upp på mornarna
Du får ta nya kort nu då, den ser bättre ut i år med ny inredning *ler*
Jag har mina föräldrar bor i Västerås och morsan bor på storagatan.
Jag tar gärna och synar din kärra lite närmare..den är jäkligt snygg!! :P
Åker du dit på Fredag eller?
Ska vetten vara med på utställningen?
Stingray
2003-07-01, 20:39
Jag har mina föräldrar bor i Västerås och morsan bor på storagatan.
Jag tar gärna och synar din kärra lite närmare..den är jäkligt snygg!! :P
Åker du dit på Fredag eller?
Ska vetten vara med på utställningen?
Coolt... visst får du kolla den om du vill... Åker nog på lördag morgon men skiter nog i bedömningen i år
Great stuff, men ska du missa cruisingen på Fredag?
Det är väl nästan läge för en tvådagars...ellä?
Stingray
2003-07-01, 22:52
är inte storcruisingen på lördan ?????
Streetracer
2003-07-01, 23:32
Lite jobbigt nu, ZZ-topp spelar i stan på fredag kl 23:30 och så vill jag vara i Västerås på lördag morgon. Tror jag får slopa ZZ och åka ner i tid i stället.
Bra prioriterat streetracer, vi syns i västerås :wink:
Stingray
2003-07-02, 14:32
Ja vädret ser ju ut att bli JÄÄÄÄÄÄÄÄ-IGT roligt.... Regn, Regn, Regn Fredag Lördag o Söndag... Vill INTE stå på leråkern i V-ås en träff till, förra året tog det 3 dagar att få rent bilen bara :(
Kanske bara åker cruisingen då fast jag vill ju gå på swapet...
Idéer nån ?
Jag kan nog hjälpa dig och ställa bilen både torrt och lerfritt i garage om det kan hjälpa dig? :roll:
Stingray
2003-07-02, 15:56
Hmmm.. det skulle ju vara fantastiskt trevligt :)
På lördagen eller ?
Villket jäkla V8 party !!!!!!!!!
kan det bli mera lyckat (fortfarande i extazzzzzzz).
:D :D :D
Fredags crusing , åker till V-ÅS vid 17 tiden det är dyngblött i kungsängen , drar ner till Jakan byter Opeln mot TA:n drar iväg lite regn vid Grillby kommer till Västerås där är det runt 25 grader och superväder.
VILLKEN FREDAGSCRUSING !!!!!ni som inte var där ni missade något !!
Tillbaka till Våsterås på Lördag 0700 från Kungsängén , på vissa ställen på E18 ser man inte 500 meter pga dimman .Glider in på mötet och hoppas att det inte skall regna moln ok men inte regn .VAD HÄNDER HIMLEN SPRICKER UPP :P detta är ett mirakel :shock: .25-28 grader sol lite moln då och då (tack för det (puch)) och bara jänkare !!!!!!.
DET FINNS EN GUD OCH DENNE KÖR AMERIKANSKT 8)
Undrar hur Mantopr blev :lol: (hörde nått om 200 bilar .) :?
cyclone_gt
2003-07-08, 18:45
:D :D :D power bigmeet!!! jag säger bara det... det gick nå rykten om att det var ca 8000 bilar som var inne på flygfältet.....kan det verkligen vara möjligt.... jag vet då att jag har aldrig sett så mycket jänkare på en och samma plats nångång.... :D ni som var där vet vad jag pratar om..ni som inte var där.....synd för er....
är det nån som vet nån sida där dom har lagt ut nå bilder från träffen så vore det kul att länka upp dom här.... jag vet att stingray har lite bilder på sin sida.... men gärna flera länkar ,tack!!
Stingray
2003-07-08, 23:37
Det kommer mer bilder på www.stingray.nu snart... Mycket Snart :)
Både bilar o cruisingbilder :)
Jorå. Det var det häftigaste jag varit med om i jänkeväg :]
Fick så mkt inspiration av de olika bilarna och sen slogs jag av så förbaskat saliga o glada alla var.. hehe. ascool.
p.s kikade lite på stingis bil, men man får ju inte "glo" för mkt, då kan ju folk tro man e avis :P d.s
Stingray
2003-07-17, 16:03
Äh, avundsjuka ska du inte oroa dig för... det finns så ini h-e många bilar att verkligen bli avis på :)
/Stingis
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.