handdator

Visa fullständig version : Tullinge 2005

MeFirstCharger70
2004-11-18, 18:43
Ser ut som om Lelle fixat till det -Härligt jobbat!!!

Hmm, nu blir det till att bilen står klar tills den 28/5-05 och licencen ligger i plånboken...

Vem andra är på G att köra på Tullinge 2005? Kommer troligen att köra själv i Real Street klassen...

/Tomme

DusterV8
2004-11-18, 19:33
jag kommer så fort dom sista bitarna trillat på plats i garaget!

Nova Jörgen
2004-11-18, 19:35
Jag kommer i vanlig ordning vara där och köra i Bracket klassen. Det är dags att visa dom tre glada ungdomarna som la beslag på pallplatserna i Stockholm Cup i år, att gammal är äldst :twisted: Så jag tänker absolut försöka ta tillbaka cup titeln nästa år! Kan tänka mig att vigg och några andra, har en del åsikter om det :D

Väl mött på startlinjen nästa sommar.

DusterV8
2004-11-19, 19:54
jag rösta på Lelle som statsminnister i nästa val :D

vigg
2004-11-22, 02:37
Jag kommer i vanlig ordning vara där och köra i Bracket klassen. Det är dags att visa dom tre glada ungdomarna som la beslag på pallplatserna i Stockholm Cup i år, att gammal är äldst :twisted: Så jag tänker absolut försöka ta tillbaka cup titeln nästa år! Kan tänka mig att vigg och några andra, har en del åsikter om det :D

Väl mött på startlinjen nästa sommar.

Kommer självklart att stå där i vår längst fram i uppliningen..tänkte plocka 11:an före dig :!: :P
Cup titel?,var glad om jag låter dig få en runnerup plats emellanåt :twisted: :wink: