handdator

Visa fullständig version : Vardagsträffar i mälarområdet.

Bob Falfa
2004-09-15, 13:39
Det finns ju fullt med vardagsträffar i Sthlms området typ lissma, vega, brostugan osv osv. Är det någon här som brukar åka på nåt sånt :?:

DusterV8
2004-09-15, 21:44
jorå lissma å brostugan har det blivigt en hel del av.. men brostugan har ju sakta men säkert börjat balla ur till nån forma av kolla på stereon i bakluckan å vem har högsta vingen med de tramsigaste plastkitet grejen dessvärre

Bob Falfa
2004-09-16, 07:33
Skratt, jao det kan jag hålla med om.. Lite därför jag skrev för att se om det fanns lite alternativ till fallgroparna.. Man vill ju se lite schyssta rods inte nåra töntar med neonljus som öppnar bakluckan istället för huven..

Har du varit på 3 kanten (tror det heter så) utanför Södertälje Duster? Hört att det ska vara schysst..

DusterV8
2004-09-16, 10:10
nä de e nog nått jag missat, vad finns det att se dära och när?

Bob Falfa
2004-09-16, 11:15
Tja, hur ska man förklara.. Om du åker "mälaren runt vägen" Förbi Södertälje höger i korset efter bron i södertälje och sväng av mot Turinge så hamnar du bredvid E-4:an och man fortsätter mot Läggesta. Vid Läggesta tågstation svänger man höger sen ser man det... Hoppas allt ska stämma, beskrivning av hojåkar polare. Är du inte van vid vägen så kolla upp på kartan också då beskrivningen är lite på känn..

Själv inte varit där men åkt på vägen så jag kan ju lugnt rekomendera dom fina vägarna och avståndet är ju lagom också.. Enligt samma kompis skulle det vart jävligt schysst förra året i sommras på onsdagar. Tydligen mycket "old school bilar å hojar" när han var där, han kör själv panna-chopper och är svår flörtad annars. Det är ju ett legendariskt hojåkar och jänkbil-fik.. Men sen vet man ju inte hur länge säsongen håller i sig.. Fast jag är grymt sugen på att åka dit å speja. Skit att det börjar bli mörkt så jävla tidigt nu bara :cry: