Visa fullständig version : Nån som har nån erfarenhet av americanmotors-cars.com?
http://www.americanmotors-cars.com/index.php
Ser ju bra ut men nån hake är det väl och kan man lita på sånt här?
Nova67ss
2004-06-01, 18:58
med dom priserna ska dom har råd att vara seriösa...
Du skulle själv kunna åka över hitta en bil ha en go semester och hamna på samma prislappar..
gusten72
2004-06-01, 22:55
Skulle nog löna sig att ta över sin egen bil dit och kränga.......
ElCamino
2004-06-02, 18:40
Intressant metod att sälja på, man lär sig alltid något nytt. Svårt att förstå vad dom säljer bara. Är det bilen, eller tjänsten att hitta bilen.
Jag blir själv ögare till bilen redan i USA...em köper jag den av då? Är AMC säljare i USA eller är det ägaren i USA?
Vilken slags garanti tar då AMC att bilen är i rätt skick? Säljare i USA är inte så lätta att hantera från sverige, men det är kanske där deras erfarenhet att välja rätt säljare kommer in i bilden?
Att sälv köpa innebär tveklöst risker, beorende på eget kunnande. Men att åka över och köpa själv ger ju en upplevelse. På gott eller ont :-)
AMC säger själva att flera bilar finns till salu i USA, och åtminstone några står redan hos andra återförsäljare vad jag kan se. Finns en risk att det är fler än en som skall dela på säljmarginalen, vilket inte sänker slutpriset precis. Men vad gör man inte för att hitta sin drömbil?
El Camino
Ja, som sagt intressanta frågor det där...
Transport hela vägen samt utbudet/urval verkar vara det dom säljer.
Jag menar jag skulle ju hellre köpa av en sån här firma(dvs om man vågade lita på dom) än nån "snubbe" på e-bay.
Pratade med en firma i usa som åtog sig att liknande tjänster, bl.a. åka och inspektera objekt, men det kändes som om det kunde rasa iväg rätt bra i pris med dom...
Åka själv verkar ju ganska trevligt också, gäller bara att veta vart man ska leta när man väl kommit fram :-)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.