Olle B
2004-05-14, 19:07
OK,, Detta är inte livsviktigt,, jag har en bra kontakt i Trelleborg, samt en i STH som kan hjälpa mig med min låda.
Den har börjat slira nu när hästarna kommer på rad och de ca 500 som fn är på plats ger dom gamla lamellerna och O-ringarna och gud vet allt som finns i en sån här klump lite trubbel!!
Jag " Kan själv" !!
TROR JAG!!
Jag kan troligtvis själv för att vara korrekt!
Finns det någon som inte har lika mycket att göra som de herrar jag kan få hjälp av,, och som samtidigt har sett en sån här klump från insidan förut, som kan tänka sig att vara "support" till Pingsthelgen så betalar jag gärna 500:- + pizza + ett flak 24x33 Danska.
JAG VET ATT DET ÄR BILLIGARE ÄN "DE ETABLERADE"
Jag vet oxå att alla säger att det är en skitbaggis med 727:or.
Jag klarar det TROLIGTVIS själv,, men de ovan satta ersättningarna är den nivå jag kan klara för " support" !!
MEN !!
Då skall det oxå vara någon som SETT innanmätet förut!
Ingen törstig "förståsigpåare".
Ifall jag INTE får annan support är även DU välkommen,,, då pratar vi om "Brainstorming" och det skall nog vara så här,,, Glöm de 500,, men pizza och ÖL finns alltid!!
VÄLKOMMEN!!
MVH OLLE B
http://mediaservice.photoisland.com/auction/May/20045142510050149175515.jpg
Den har börjat slira nu när hästarna kommer på rad och de ca 500 som fn är på plats ger dom gamla lamellerna och O-ringarna och gud vet allt som finns i en sån här klump lite trubbel!!
Jag " Kan själv" !!
TROR JAG!!
Jag kan troligtvis själv för att vara korrekt!
Finns det någon som inte har lika mycket att göra som de herrar jag kan få hjälp av,, och som samtidigt har sett en sån här klump från insidan förut, som kan tänka sig att vara "support" till Pingsthelgen så betalar jag gärna 500:- + pizza + ett flak 24x33 Danska.
JAG VET ATT DET ÄR BILLIGARE ÄN "DE ETABLERADE"
Jag vet oxå att alla säger att det är en skitbaggis med 727:or.
Jag klarar det TROLIGTVIS själv,, men de ovan satta ersättningarna är den nivå jag kan klara för " support" !!
MEN !!
Då skall det oxå vara någon som SETT innanmätet förut!
Ingen törstig "förståsigpåare".
Ifall jag INTE får annan support är även DU välkommen,,, då pratar vi om "Brainstorming" och det skall nog vara så här,,, Glöm de 500,, men pizza och ÖL finns alltid!!
VÄLKOMMEN!!
MVH OLLE B
http://mediaservice.photoisland.com/auction/May/20045142510050149175515.jpg