handdator

Visa fullständig version : Någon som kan något om 727 i "Södra Skåne" ??

Olle B
2004-05-14, 19:07
OK,, Detta är inte livsviktigt,, jag har en bra kontakt i Trelleborg, samt en i STH som kan hjälpa mig med min låda.
Den har börjat slira nu när hästarna kommer på rad och de ca 500 som fn är på plats ger dom gamla lamellerna och O-ringarna och gud vet allt som finns i en sån här klump lite trubbel!!

Jag " Kan själv" !!
TROR JAG!!

Jag kan troligtvis själv för att vara korrekt!

Finns det någon som inte har lika mycket att göra som de herrar jag kan få hjälp av,, och som samtidigt har sett en sån här klump från insidan förut, som kan tänka sig att vara "support" till Pingsthelgen så betalar jag gärna 500:- + pizza + ett flak 24x33 Danska.
JAG VET ATT DET ÄR BILLIGARE ÄN "DE ETABLERADE"
Jag vet oxå att alla säger att det är en skitbaggis med 727:or.

Jag klarar det TROLIGTVIS själv,, men de ovan satta ersättningarna är den nivå jag kan klara för " support" !!

MEN !!
Då skall det oxå vara någon som SETT innanmätet förut!
Ingen törstig "förståsigpåare".
Ifall jag INTE får annan support är även DU välkommen,,, då pratar vi om "Brainstorming" och det skall nog vara så här,,, Glöm de 500,, men pizza och ÖL finns alltid!!
VÄLKOMMEN!!

MVH OLLE B

http://mediaservice.photoisland.com/auction/May/20045142510050149175515.jpg

Fizz
2004-05-14, 19:27
köp en handbok till lådan ..
guld värt, och sen "kan du själv" ... :)

DusterV8
2004-05-14, 22:57
håller med fizz handboken och ett masterkit sen klarar du det!!! jag klarade av min 904 på första försöket har även renoverrat en 350låda och den var inte heller så dära svår som vissa säger..Lycka Till

Olle B
2004-05-15, 07:28
Jag beställde ett Manchini Pro Master Kit + en 20$´s manual,, "Do it yourself" !

Enligt den verkligt hyggliga kundmottagaren så skulle det inte behövas NÅGONTING annat än det i kitet,,,,,,

Stämmer det??

MVH Olle B

Fizz
2004-05-15, 14:30
master kit är väl lameller + packningar?

länk?

baging
2004-05-19, 21:45
Köpte ett av dom oxå, MRE014... Innehåller ALLT, utom bakre bandet.
Bra att ha att göra med är dom oxå, inga problem med frakten osv..

Länken dit är:
http://store.yahoo.com/chucker54/manciniracing11.html

Nisse Hult
2004-05-20, 07:45
Håll också skiten borta ( Vita handskar ) och tvivelaktiga kompisar ( Boxarhandskar ) ! !

Har du en digitalkamera till hands så kostar det inget att ta massor av bilder så du kommer ihåg hur prylarna satt.
En del aut-biblar förklarar inte riktigt så att alla förstår.

Jag har grävt i många lådor men hade problem i början med en liten fjäder minns jag. Boken visade inte tillräckligt bra och 2 etablerade skruvare lyckades inte heller att på telefon förklara var den skulle sitta.
Med förstoringsglaset i värsta Skärlock-stil synades lådan och då avslöjades några små märken som fjädern hade gjort.

Min 350 drabbades av samma fenomen i höstas och det var frihjuls-spraggen som gått i bitar.
Det gick bara att backa... Men nu snurrar den igen, lätt preppad.