Visa fullständig version : Vårmönstring i Malmö burger king 1 maj
Jag ska förmodligen dit, men det blir nog med familjebilen ( Explorer -98 ).
Annars blir det en Thunderbird -94.
Har just tillbringat en fantastiskt solig dag i ett källargarage, med polish och vax, vintern och saltet sätter kvickt sina spår i lacken...
:evil:
Glöm inte cruisingen i Ystad den 8 maj,!!
Man kanske skulle lägga in det som separat ämne...?
mvh
jocke
Ja det var en lyckad träff tyckte jag, mycket bilar som bara strömmade in hela tiden.
Då är det Ystad nästa helg :D
Edit" lite bilder oxå kanske
http://r2d2-tng.df.lth.se/~cruzing/varmonstring04/varmonstring04.html
Jag var där, trevligt att se dina bilder. Tyvärr tyckte jag nog att standarden på ekipagen var lägre än tidigare år, mycket ovårdade och i flera fall riktigt risiga pråmar som kanske inte borde höra hemma på en "bilutställning". Jag vet att det inte är en utställning, men trots det så kommer många intresserade "utomstående" dit, och får ett kanske i vissa fall snedvridet intryck av de som lägger ner mycket tid på sina bilar...
Detta skandinaviska fenomen med att kasta ölburkar och förolämpningar omkring sig så fort det finns mer än 2 amerikanska bilar på en parkering förstärker ju verkligen bara bilden av oss entusiaster som fyllesvin och drägg, något som i min mening inte stämmer i de allra flesta fall.
Men men, vi hade iallafall tur med vädret, och det fanns en hel del trevligt att titta på ändå!! :D
Kanske ses vi i Ystad!
mvh
jocke
Nu ska jag inte ta äran av bilderna från vårmönstringen det Jonas Ek som driver sidan http://www.cruzing.just.nu/ som har tagit fotona.
Men det var trevligt där tyckte jag några rishögar var där ju det kommer man aldrig ifrån nu ska jag inte säga att min är i utställningskick för det är den INTE men hel o ren är den iallafall. Nä då tror jag att det är fler rishögar i Ystad när det är cruising där och mycket fylla tyvärr.
Men ystad ska jag till ändå så kom gärna fram o säg hej kan inte missa bilen sitter en stor Dr.Pepper dekal i bakrutan.
Jocke
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.