handdator

Visa fullständig version : 28/5 Sollefteå Big Meet & Cruising

Dart318
2011-05-09, 16:03
Varmt välkomna önskar SMF.
Om någon undrar över något går det bra att fråga här eller via pm.

http://smf-solleftea.se/

//Dart318

Chevyforlife
2011-05-09, 17:50
Bara hoppas på bättre väder i år de var mer än strupen som var fuktig ifjol:p

Enda som är synd är ju att klubbe har tage de "fina" beslutet å släppa in tryck å pys bilar med ikea hylor osv på varvet:mad:
För gud vad jag vill se en Stylad V70 som åker omkring å hostar:rolleyes:

Så gissa vem som gick ur klubben med omedelbar verkar:p

Men i övrigt är de trevligt å träffen blev fin sen dom flytta ner på campingen, synd man ska till å köra flyttlass på dagen då tjejen flytta hem igen då..

Kan ju passa på å tipsa om backracet på asfalt med som dom kör senare i sommar:good:

Nisse Hult
2011-05-09, 22:06
...som åker omkring å hostar...
Bra uttryck.
Själv brukar jag jämföra med att man rökt en gammal John Silver-fimp utan filter
och tobak har fastnat på läpparna, och när man försöker spotta bort det
så låter det likadant som varvstoppet på en sån där liten japps...

...då tjejen flytta hem igen då...
Vart är "hem"?
Till dej eller mamma?
Här står ingenting särskilt att läsa ju.

Chevyforlife
2011-05-09, 22:56
Haha jo är ju ett specielt ljud:p

Haha faktiskt inte något av dom då vi Precis har köpt hus jag å tjejen;) Hon har gått i skola nere i fränsta 20mil bort.

Så lär bli lite pengar till bilen å mycke pengar på skruv å spik:rolleyes:

Lite lätt Ot sådär:p

Dart318
2011-05-19, 20:30
[QUOTE=Chevyforlife;33588]

Enda som är synd är ju att klubbe har tage de "fina" beslutet å släppa in tryck å pys bilar med ikea hylor osv på varvet:mad:
För gud vad jag vill se en Stylad V70 som åker omkring å hostar:rolleyes:

Nja! Inte riktigt korrekt.

Reglerna för crusingvarvet(19.00-01.00) är samma i år som förra året. Alltså att alla Amerikanska bilar är välkomna samt att övriga märken ska vara tillverkade före 1971.
Sedan att vissa pysbilar gör allt för att smita in på varvet är en annan femma :)

I år har vi satsa extra mycket på försäljare och övriga aktiviteter så förhoppningsvis finns det något för alla.

Mvh Dart318

Chevyforlife
2011-05-21, 21:24
Ställer dom ut på utställningen fick dom även köra på varvet, å ska vara så i år med som jag har hört:bad:
Som sagt gick inte ur klubben för inbördesbeundran utan anledning:p

Dart318
2011-05-22, 09:44
Ställer dom ut på utställningen fick dom även köra på varvet, å ska vara så i år med som jag har hört:bad:
Som sagt gick inte ur klubben för inbördesbeundran utan anledning:p

Men då har du hört fel!

Följande gäller (citat från mig själv ovan)

Reglerna för crusingvarvet(19.00-01.00) är samma i år som förra året. Alltså att alla Amerikanska bilar är välkomna samt att övriga märken ska vara tillverkade före 1971.
Sedan att vissa pysbilar gör allt för att smita in på varvet(och ibland lyckas) är en annan femma.

Mvh Dart318 som sitter i SMF's Cruising grupp.

Chevyforlife
2011-05-22, 19:40
Ifjol var de ju ändå så? Eller var de året innan så jag håller på å bli helt senil:? De stod till å med annonserat om de då? Å de är max 3år sen..
Vilket fall tycker jag inte Smf som förening är någon höjdare å en klubb mest för inbördes beundran.

Sen finns de väl mycke annat jag skulle kunna gnälla på med, men orka inte angagera mig då jag inte behöver någon klubb för å gilla å åka amerikanare;)

Men är de dom nya reglerna så är de :good: från min sida