Visa fullständig version : Elmia?
Tänkte bara fråga om nån ska till Elmia o titta i påsk?
Bonnehill
2004-02-16, 09:40
Jomenvisst, har bara missat det en gång sedan 1984.
Självklart!!! Får väl bara hoppas att det står mer än en Mopar på plats i år....
Det är väl självklart man ska dit.. har vart där de senaste 5 åren iallafall! Och alltid är man lika full när man kommer hem på eftermiddagen, jävla märkligt det där.. :roll: 8)
Självklart!!! Får väl bara hoppas att det står mer än en Mopar på plats i år....
Vilken dag skall du dit där?
Vilken dag skall du dit där?
Det är inte bestämt ännu... får besök av föräldrar och lillebror, så jag måste vara liiite social iallafall... Tänkte bjuda farsan på premiärtur i Darten så får vi se om han fortfarande är lika kaxig över in Saab Aero efteråt, eller om jag får städa den invändigt med högtryckstvätten ;)
Iallafall, jag skall dit, men som sagt, exakt dag är inte bestämd ännu....
Själv då, när har du planerat att vara där??
Tänkt att dra dit där på lördagen . Kan du inte sätta in videokameran i bilen så man får se gubbens min när du stampar gasen i botten? :mrgreen:
Ok, då skall jag försöka fixa så vi kommer ner på Lör också!!
Nytagen film från idag finns, dock utan farsan ;) Kika själv...
http://www.chopper.nu/dart/premiar2004.wmv
DusterV8
2004-03-17, 20:58
helt underbart låter darten!!! jag vill oxå åka jue :?
Hehe.... det var lixom inte riktigt meningen att det skulle bli en sväng.... skulle bara vända bilen i garaget, men när jag ändå satt i den å maskin verkade gå bra å det var hyfsat torrt å.... jaja, det bara blev så :-)
Hehe.... det var lixom inte riktigt meningen att det skulle bli en sväng.... skulle bara vända bilen i garaget, men när jag ändå satt i den å maskin verkade gå bra å det var hyfsat torrt å.... jaja, det bara blev så :-)
Ah så ser det oxå ut när man stampar min oxå ,man åker iväg med bredställ fast inte på torrt underlag det får vara lite vått om det ska funka :D
Är det elpumpen som surrar så satans i bakgrunden?
Trodde först det var ett fruntimmer med det håret som drog iväg med Mrbaging i baksätet :mrgreen:
Hehe.... där hade du allt fel, jag har inget baksäte :lol: :lol:
Jo, Holleypumpen låter väl "en aning"..... hängde om den i dag i nya gummiupphängningar, så nu tystnade den lite grann, men inte mycket.....
DusterV8
2004-03-18, 21:58
är det kanske en holleyblå man hör i bakrunden? har en sådan och den låter ungefär likadant,men det ingår i paketet :wink:
är det kanske en holleyblå man hör i bakrunden
Jodå, som sagt, den väsnas kanske en del, men hörs inte alls när adrenalinet ökar ;)
Imorron ska jag nog börja tillverka fästen till gasen, å ta en liiite längre provtur med bilen ;)
Imorron ska jag nog börja tillverka fästen till gasen, å ta en liiite längre provtur med bilen ;)
Får då hoppas på att du kommer föreviga denna tillställning så vi andra kan njuta av detta evenemang via lite actionrullar på nätet :twisted:
DusterV8
2004-03-19, 23:50
håller med mopar66 låter mycket vettigt...
Ni skulle må då va??? När man trycker på knappen å 440n säger kaboooom ;)
Jodå, det skall väl filmas antar jag.... har ju trasslat dit kamerafästet på hatthyllan just för det :)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.