handdator

Visa fullständig version : elchema

DusterV8
2004-02-09, 20:12
nån som vet var man får tag i ett elchema till duster?

är inte desperat men det skulle nog göra livet enklare när jag ska få ihop bilen igen nu i vår...

Mvh Mcke

baging
2004-02-09, 21:28
Har bilder på ett 69a A-body system, kan det vara nåt?? Tycker inte det borde skilja sej nämvärt.... ganska simpla system ;)

Intresserad??

/Stefan

DusterV8
2004-02-10, 17:09
japp det kan ju inte vara så stor skilnad=) vad vill du ha för det?

Mvh Micke

baging
2004-02-10, 17:35
Jaaa... en mailadress kanske? I övrigt kostar det ingenting.... :)

/S

DusterV8
2004-02-10, 17:56
tack så mycket =) mikael_wykander@hotmail.com

baging
2004-02-10, 22:16
Inga problem, då är dom på väg... blev drygt 2Mb, så jag hoppas din Hotmail har plats :)

Skrik till om det är nåt du undrar över. Har dragit om det mesta i min bil, så lite har man väl snappat upp på vägen...

baging
2004-02-10, 23:25
Å det hade den inte.... eller oxå var adressen fel?? Svaret såg iallafall ut såhär:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

mikael_wykander@hotmail.com

Fattar inte varför dom alltid envisas med att skicka tillbaka HELA mailet... tröttsamt när man sitter i urskogen med modem :evil:

MoPar66
2004-02-11, 09:11
Å det hade den inte.... eller oxå var adressen fel?? Svaret såg iallafall ut såhär:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

mikael_wykander@hotmail.com

Fattar inte varför dom alltid envisas med att skicka tillbaka HELA mailet... tröttsamt när man sitter i urskogen med modem :evil:

Modem?? Finns det verkligen folk som använder det fortfarande?? :mrgreen: :mrgreen:

baging
2004-02-11, 09:26
Modem?? Finns det verkligen folk som använder det fortfarande??
Javafan, där vi bor är alternativet röksignaler, å då är modem snabbt i jämförelse ;)
Hata Telia!!!! :evil:

DusterV8
2004-02-14, 13:35
ajdå.. nu har jag iaf tömt hela inkorgen på min hotmail så nu bör det funka.. hoppas jag iaf..

MVH Micke

MoPar66
2004-02-14, 15:53
Modem?? Finns det verkligen folk som använder det fortfarande??
Javafan, där vi bor är alternativet röksignaler, å då är modem snabbt i jämförelse ;)
Hata Telia!!!! :evil:
ja fan det är skönt att slippa modem,här kör vi med bredband 10mbit :D
slopade telia på telefonen oxå kör med iptelefoni istället 59kr mån(trafikavgift tillkommer) gott när man ringer till polarna kostar inte krona då om de har iptelefoni oxå :mrgreen:

baging
2004-02-15, 00:16
DusterV8
Ok, skickar igen och hoppas på bättre tur denna gång :-)

MoPar66
Vem fan har bråttom??? ;) Nä, det suger att behöva sitta så här med modemet, men å andra sidan har vi rådjur på tomten och båtplats 500m härifrån :-) Det var en polare som sålde bredband som uttryckte nåt i stil med "Man väljer var man vill bosätta sej... Om du bor inne i stan får du bredband, men kan ju inte räkna med jakträtten i parken utanför fönstret..." Faktum är ju att det ligger nåt i det :?
Behöver jag dra ner nåt stort så tar jag det på jobbet ;)

baging
2004-02-15, 00:58
DusterV8
Nix, rejectad igen..... gjorde såhär istället:
Lagt upp den på http://www.chopper.nu/69_Elschema.zip
Det borde gå att dra ner den därifrån utan problem....

Skrik till om det inte funkar...

Hade dom inte en hel massa scheman på www.moparts.com förut?? Kikat igenom deras tech/el-sektion, men kan inte hitta nåt längre???

DusterV8
2004-02-15, 15:03
ok det fungerade!!

tackar så mycket :D

nu är det bara att börja pyssla om elfelen !

MVH Micke

baging
2004-02-15, 22:44
Skönt, då hoppas vi att allting löser sej!! :)

Som sagt, skrik till om det är nåt som är oklart, har ju rivit en del med mitt nu, så kanske kanske jag kan hjälpa dej ;)