Visa fullständig version : En till Ford människa :D
Hej alla glada.
Har suttit och läst här i det dolda ett tag nu och tänkte att det kanske är dags för en presentation.
Simon heter jag och är 23 år ung. Bor i stockholm och jobbar som bilmek.
Åker runt och ritar svarta streck på somrarna i min mustang HT -70
http://www.ziken.se/Galleri_Motorsport_2010/2010-09-19%20Kjula%20Raceway/content/SIK_8098_copy_large.html
Har även en Opel Kadett Caravan -75 som det sitter en csb 350 i.
http://www.youtube.com/watch?v=zPJK4adm798
Men den är så trött och tråkig så det ska i en roligare snurra i den, självklart FORD:D
Det var väl allt tror jag:)
May the torque be with you
Monika Wesström
2010-11-21, 20:04
Här kommer ett varmt välkommen av en Cheva lady, ritar iofs inte svarta streck men glider runt och mår gött i mitt fågelbad ändå.
Du skall ha det så gott i vintermörkret, trösten är att snart har nyår passerat, sedan skall påskkärringarna lyfta, o sedan är det säsong igen..mao det går så jäkla fort så vi sitter snart o njuter i bilarna igen..
God Jul i förskott säger jag o hej hopp.:)
Ps. det var nog den häftigaste opel jag skådat någonsin, ha ha sikket vrålåk..
Hej och tack för välkomnandet Monika!:)
jag hoppas att våren inte kommer allt för snart.. har ju massvis att göra i vinter, på bägge bilarna8)
DusterV8
2010-11-21, 21:57
välkomen:)
duster360
2010-11-22, 17:05
hej o välkommen, snygg mustang, vad har du för motor i den ?
Jag ägde en mach 1a -69 för 15 år sedan med en -70 351 cleveland.
Tackar :)
Det sitter en strokad och för kraftigt borrad 302 som numera har den mäktiga volymen av 348 cui. Tvångsmatas med lustgas när andan faller på:D
-69/-70 mach1 är lite av en dröm att någon gång få chansen att äga, med med dagens priser stannar det nog vid en dröm:( fast jag är jääävligt nöjd med min:)
duster360
2010-11-22, 19:14
de var ett udda recept på den motorn.