handdator

Visa fullständig version : Garage ombyggnad...

Nova Jörgen
2004-01-02, 00:26
Suck stöööön...
Började med en liten ombyggnation och ommöblering i garaget straxt före jul.

Jag börjar undra hur det står till med mitt förstånd, det är sanslöst vad med "skrot" jag sparat på mig genom åren. Har fått låna plats för racebilen hos garage kompisen (tack för det). Nu har jag plockat ur alla hyllor och lagt ut allt på golvet. Det är bara små stigar att gå på mellan högarna. Hyllorna har kommit upp på sina nya platser. Nu ska "bara" alla grejor gås igenom och det som ska spars ska sorteras i lådor och hyllor. Sedan ska det dras lite nya tryckluft rör och elen ska fixas till och billyften ska på plats och hydralpressen och...och...Som det ser ut just nu känns det som att jag blir klar lagom till nästa jul.

Nå'n som är sugen på att hjälpa till :P :P :P

Glada tillrop mottages tacksamt :)

GOD FORTSÄTTNING på det nya året.

Nova67ss
2004-01-02, 04:12
heja heja.. :D

Önskar jag hade så stort garage igen... :lol:

Garagekungen
2004-01-02, 09:40
Heja, heja... :D

Själva skall vi bygga ett helt nytt hus (i egen regi), så jag är glad om vi (jag) är klart till jul... :roll: :wink:

God fortsättning på 2004 !

kricka
2004-01-02, 18:32
Hejja, tappa inte modet. Jag borde också kolla huvet, hade 22 grader i garaget idag, K A L L T alltså, f@n vad bistert, brrrrrrr.
Ska besikta på måndag och måste svänga ihop ett avgassystem.

God fortsättning, och lycka till.

vigg
2004-01-02, 20:03
Nåja såå farligt såg det inte ut,det där gör du klart ikväll!
Heja,heja... :D

Nova Jörgen
2004-01-02, 20:47
Efter 8 timmars plockande i dag så börjar garagegolvet synas lite här och där. :)
Nu blir det en tur till lokala "puben" för en god kall öl. :D :D :D

Tack för heja-ropen dom behövs.

wowbagger
2004-01-02, 20:47
Hejja, tappa inte modet. Jag borde också kolla huvet, hade 22 grader i garaget idag, K A L L T alltså, f@n vad bistert, brrrrrrr.
.

Känner till det där.Jag har väll en ca 3-5 grader varmt i mitt garage..Man vill gärna inte stå still en längre stund då.. :lol: :lol:

Nova Jörgen
2004-01-05, 19:09
Nu börjar det likna nå't :)
Båda Novorna står på plats bredvid varandra, det ser så trevligt ut så :D :D :D Arbetsbänken börjar gå att använda igen, lyften är nästan på plats och högen med grejor ser inte ut som Mount Everest längre. Dessutom har jag hittat lite bortglömda prylar. :P

vigg
2009-06-11, 00:16
Känner till det där.Jag har väll en ca 3-5 grader varmt i mitt garage..Man vill gärna inte stå still en längre stund då.. :lol: :lol:

Näe precis :D:p;):)8):D:good:

wowbagger
2009-06-18, 18:17
Näe precis :D:p;):)8):D:good:
:yoparty