Visa fullständig version : Vardagsrums bord.?
Nova67ss
2003-12-17, 21:29
http://irc.evtek.fi/urllog/2003/11/05/1068029149737.jpg
Lite skräp har jag hemma för ett sådant bygge....
ett måste, svårigheterna ligger dock i tillstånd ifrån sambo/fru att få placera den där i vardagsrummet
Nova67ss
2003-12-17, 22:33
6 år sedan nån kvinna hade rätt till åsikter om möbelemang eller annat i mitt hem... :D
Å lite skrot har jag liggandes så suget finns, största frågan är... tål parketten vikten???
Nova Jörgen
2003-12-18, 06:55
Jaaa men.... alla har väl ett aluminiumblock ligger å skräpar i nåt hörn av garaget?
Utom jag då förstås :( :(
cyclone_gt
2003-12-18, 08:07
jo det är väl det där med damen..... jag har nog svårt med tillstånd.... men mina vänner gav mig ett fin 30-års present... :lol:
dom hade lyckats få tag på ett svänghjul från en ford 32:a som dom använde som fot.... sen så tog dom ett rör på ca 60-70cm och svetsade ditt det som en stolpe... och på den stolpen fick dom fast ett 318" block på högkant!!! sen så , som grädde på moset, så svetsa dom in en whiskeyflaska där insuget ska sitta.... så när jag behagade komma hem på min födelsedag så stod hela härligheten utanför min dörr på andra våningen :shock: tack och lov så var foten rund annars hade han väl stått kvar i trappen :wink: men pjäsen har bara kommit in i hallen precis innanför ytterdörren.....
men snart så fyller polaren också 30 8) :twisted:
Vill ha!..frågan e juh bara hur man får ett block så rent.hehe
Sen får man inte andvända Hoffakolvar..;-))
Sen får man inte andvända Hoffakolvar..)
F*n oxå, jag som tänkt använda min enda som stöd till ett liiiitet sängbord ;)
Var på Texas Motorplex för några år sen. Där sålde dom ett KB Alublock med ett stooort manligt hål i sidan... tanken på bord fanns direkt, men dels ville dom ha $800 för det, å så tyckte väl tanten att det var lite dumt att släpa omkring på det där i 5 veckor till :D
MEN, för att inte vara helt ute ur matchen så har vi en tvärskuren gokartkolv som spolknapp på muggen ;-)
/Stefan
Min sambo sa direkt: va häftigt. Så hade jag en motor liggandes så. Men har inte en pryl till V8. Dom sitter i bilarna. :(
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.