handdator

Visa fullständig version : Hemsida

Feffe
2009-10-31, 15:54
Vet inte, kanske inte så mycket att se. Har i alla fall fyllt på med lite nytt på hemsidan.
http://hem.bredband.net/swedefish/

Sidan 9-10 på -67:an är nya samt det senaste projektet -66 Barracuda. Dock har jag inte satt igång riktigt med -66:an utan är enbart upplagd som en presentation än så länge.

plommonet
2009-11-01, 10:00
Trevligt värre måste ha varit en skön känsla när den bilen kom till dagen för dej igen:)

Feffe
2009-11-01, 10:55
Trevligt värre måste ha varit en skön känsla när den bilen kom till dagen för dej igen:)

Jo,tack, det känns riktigt bra att ha den tillbaka i garaget. Hittade en fusk lagning, som jag gjorde när jag bytte ut den krockskadade höger skärmen och den rostskadade vänster skärmen. De byttes ut till plastskärmar (500:- st. 1977 :) ). Fast passformen var lite sådär,
1,5 cm för kort samt så buktade hela skärmen inåt. Så jag fick sätta en stötta från innerskärmen ut emot ytterskärmen och förlänga skärmen mot förardörren.
Samma gamla Superiorratt satt i. Jo det var ett kärt återseende, :)

steve
2009-11-06, 20:56
Lite kul att se en -67:a igen, var många år sen sist.
Min kusin hade en -67:a formula S 83-86, men med det lilla taket, notchback vill jag minnas att man kallade den, gick som ett skollat ollon...340 samt kopplade sidepipes...och röd...undrar vart den tog vägen tro.....
Själv åkte jag -67:a sattelite coupe på den tiden....

Feffe
2009-11-06, 21:13
Lite kul att se en -67:a igen, var många år sen sist.
Min kusin hade en -67:a formula S 83-86, men med det lilla taket, notchback vill jag minnas att man kallade den, gick som ett skollat ollon...340 samt kopplade sidepipes...och röd...undrar vart den tog vägen tro.....
Själv åkte jag -67:a sattelite coupe på den tiden....

Kul, notchback (eller Sport Coupé som den egentligen heter) Formula S är betydligt ovanligare än Fastback Formula S.
Prova att söka på reg.nr. för att se om det dyker upp nå´t.