Visa fullständig version : Shysst uppslutning...
Kul att så många har hittat hit, det här kan bli jäkligt bra, att samla alla lirarna som normalt bara häckar på klubb forumen!
Kör så det ryker!!
:D :D :D
Kul att så många har hittat hit, det här kan bli jäkligt bra, att samla alla lirarna som normalt bara häckar på klubb forumen!
Kör så det ryker!!
Då måste jag koppla ur antispinnet ....... :D 8) :twisted:
Antispinn..vad är det :?: ..har det med garn och tråd att göra :lol:
Ännu ett forum som ser likadant ut!
Skulle vara kul med lite ny design.
BTW. Pontiac Rulez :twisted:
Varför krångla till det :roll: det är väl ändå inte designen som är avgörande, eller?!
Trevlig midsommar!
/admin
Zayn, välkommen!
Jag förstår vad du menar men anledningen till att detta forum kom till var att det saknats ett forum där alla kan diskutera muskelbilar över tillverkare och modellgränser som det kanske inte gjorts innan, i alla fall inte så samlat.
När det gäller utseendet på forumet så är det helt enkelt så att phpBB är ett stabilt system med mycket bra upplägg och med många bra verktyg.
Har du synpunkter på inehåll eller kategorier så är idéer mycket väkommna!
Hoppas du skall trivas :D
Alla tillsammans.... :wink:
57a garaget
2003-06-20, 22:46
Tycker det ser bra ut,och hoppas på stimulerande samtal och ideer för hittils verkar det vara V8 folk blir så här glad då :lol:
Kalle Svensson
2003-06-22, 14:55
Design???? Här verkar det som om ALLA är TREVLIGA och TILLMÖTESGÅENDE! Vad betyder sådant? För mig är det viktigare än design.. Andra forum brukar mest mynna ut i massa TJAFFS. Sorry för påhoppet. Bara en replik på lite "kritik". Zayn: Om du behöver info eller hjälp i något ämne så tror jag detta är rätt ställe att prova på... Utan att få massa hånfulla svar!! Känner mig VARMT välkommen i detta krypin trots att jag för närvarande endast åker Volvo V70...... För övrigt så delar jag din åsikt sedan ca 25 år... Pontiac rulsez! :P
Kalle Svensson
2003-06-22, 15:02
Kör så det ryker!!
Då måste jag koppla ur antispinnet ....... :D 8) :twisted:
*Skratt* hittade ALDRIG den knappen i min sista 67 GTO...
Men kan säga att: Den hade varit KUL att trycka på...
Kakmonster
2003-06-24, 11:51
Då måste jag koppla ur antispinnet ....... :D 8) :twisted:[/quote]
Kopplar ur antispinn??? är det när man jagar ut kattfan som har boat bakom sätet med radar eller? :idea:
He..he kakmonstret..det är definitivt det :lol: :lol:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.