Visa fullständig version : Nytt grymt raceteam :-)
Ok, nu är vi igång, watch out säger vi bara.... kör vi inte ifrån er, knäcker vi er i pajkastningsforumet ;)
Nåja, vad som än händer, välkomna att kika på sajten:
Landlord Racing (http://www.landlordracing.com)
Lägg till era egna länkar, köp&säljsida bl.a.
/Stefan
Nova67ss
2003-11-01, 07:40
Lycka till med det nya teamet.. :D
Var stor geografisk spridning på det iaf. och en norrlänning med.
om det nu int e en utflyttad linköpingsbo..
Njaej, den enda äkta Lidköpingsbon (INTE Linköping)är Andreas.
MrBaging-Stefan är utflyttad 08a sen 20 år tebax.
Orkyl-Patrik är utflyttad Södertäljebo sen urminnes tider.
Homsee-Anders är utflyttad Falköpingsbo sen innan Hedenhös och Tommy bor i Huddinge( jag vet, det finns knappt på kartan, men om ni letar efter Choddige så finns det ;) ) men är uppväxt i Gustavsberg.....
Fager samling som sagt :)
Njaej, den enda äkta Lidköpingsbon (INTE Linköping)är Andreas.
MrBaging-Stefan är utflyttad 08a sen 20 år tebax.
Orkyl-Patrik är utflyttad Södertäljebo sen urminnes tider.
Homsee-Anders är utflyttad Falköpingsbo sen innan Hedenhös och Tommy bor i Huddinge( jag vet, det finns knappt på kartan, men om ni letar efter Choddige så finns det ;) ) men är uppväxt i Gustavsberg.....
Fager samling som sagt :)
Gustavsberg är det inte en toalettstol? :D
Gustavsberg är det inte en toalettstol? MUAHAHAHA!!!!
Jo, å det verkar ju som dom gör badkar oxå LOLOLOLOL!!! :lol:
Nova67ss
2003-11-02, 06:51
Fasen då är huvud delen av teamet inte allt för långt från Gbg..
kanske får se teamet på vårgårda, mariestad och säve(Gbg) till sommaren då??? :D
Precis så är det tänkt!! Mariestad & Vårgårda är ju "runt knuten" och Gbg är ju inte mycket längre heller.
Förutom för Patrik då, han får hålla sej i Lappland ;)
Nova67ss
2003-11-02, 13:34
Ha ha nästa lika lång till lappland från sundsvall som hit...
Ja till sommaren hoppas jag att allt är klart och relativt utsorterat så kanske vi rentav möts i nån lättare klass. hehehe
har ren och blå gatbil hoppas på 12ór..
hoppas på 12ór
Hehe, själv hoppas jag att jag får ihop allting till våren, och OM det nu funkar så har jag väl ungefär samma mål... om inte Patrik kör fortare såklart, då höjer vi ribban tills Fårrden inte orkar mer :-)
Ha ha nästa lika lång till lappland från sundsvall som hit...
Njaej, inte riktigt, Lappland börjar 1 mil norr om Gävle har jag bestämt för mej, å förresten kallar han oss för Skåningar???? ;)
/Stefan
Njaej, inte riktigt, Lappland börjar 1 mil norr om Gävle har jag bestämt för mej, å förresten kallar han oss för Skåningar???? ;)
/Stefan
Ah nä nu är du ute o reser med gränsdragningarna det vet ju alla skåningar att norrland börjar 2 mil norr om Höör
Aaahhh, ok, skönt, var rädd för att jag räknades in bland skåningarna.... men då är det alltså inte så... gött, då kan jag sova lugnt igen ;)
Born free taxed to death
2003-12-11, 00:33
Får man gå med?
Mustangen e snart lackad... har varit jobbigt med den den har ju bara stått i 5 månader.
Inga problem. Första året får du gå som hangaround. Det innebär bara att du får tvätta och putsa våra bilar (och Orkyls 11 meters båt).
Sen avancerar du till Prospect, och då kan du t.o.m. få följa med på tävlingar, men måste vara nykter för att kunna plocka ihop allting på Söndan och köra bussen hem. Sen kanske, om du skött dej till allas belåtenhet, får du under högtidliga former mottaga dekalen till bilen som det står "Landlord Racing" på!! Välkommen att börja ;)
Närå, så illa är det inte, den som vill får va me, bara det finns ambitioner att tävla med bilen... :)
/Stefan
Born free taxed to death
2003-12-11, 01:14
MHMMHMHMHMH!!! SKICKAR BILDER SÅ FORT DEN E KLAR!!!!
MVH mhmhmhmmhmh öööööh..... Mr 'Jeppson'! :D
Born free taxed to death
2003-12-11, 01:15
MHMMHMHMHMH!!! SKICKAR BILDER SÅ FORT DEN E KLAR!!!!
MVH mhmhmhmmhmh öööööh..... Mr 'Jeppson'! :D
Inga problem. Första året får du gå som hangaround. Det innebär bara att du får tvätta och putsa våra bilar (och Orkyls 11 meters båt).
Sen avancerar du till Prospect, och då kan du t.o.m. få följa med på tävlingar, men måste vara nykter för att kunna plocka ihop allting på Söndan och köra bussen hem.
/Stefan
Vad ska då Grännaraggarn göra då när ni tar jobbet ifrån honom :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hehe... han bara degraderas, men det kanske kan passa honom.... Putsa är han ju världsmästare på, och nykter har han varit så länge jag känt honom :D
Born free taxed to death
2003-12-11, 14:08
fbdsfbdscad
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.