handdator

Visa fullständig version : nova383

nova383
2009-01-18, 20:53
Hej !
Gravt osocial garagetyp. Umgås hellre med ett avfettningsbad än ett pryltokigt fruntimmer. (har provat, men jag var tydligen i garaget "hela tiden" när jag var där max två dagar i veckan, så nej tack) gillar framförallt 60-70 tals muskeljänk. eller håriga racemaskiner vilket inte behöver betyda två olika saker. När jag inte är i garaget så jobbar jag , har ett extra jobb ochså , behövs när man håller på med sån här. Hemma glor jag på tvn eller spelar deathmatch i half life2 med andra idioter runt om på klotet. eller så pysslar jag med mina djur. har 2 katter och 9 eller 10 ? pilgiftdgrodor. kul och intressant det med. Började bli skruvad som 11 åring när första moppen dök upp, sen blev det mera moppar, sen volvo 140 , en till , en till med rallycrossmotor. Nånstan här gjorde jag lumpen i Östersund som filtjägare = skitkul ! jag var pionjär d,v,s raka motsatsen till ingenjörstrupperna, dom bygger, vi förstör och spränger allt allstå - skitkul ! Vi sprängde en bro åt vägverket en gång, Dåren till befäl tyckte det var onödigt att åka hem med massa sprängmedel igen så vi ladda alltihopa.....det small nåt så in i hel...tte, byxbenen stog som strutar bakåt av tryckvågen och då stog ve en bra bit ifrån, det glömmer jag aldrig. allstå skitkul ! ... sen en firebird från 69 en chevelle från 66. en race-Nova från 66 En värsting pickup ,en vansinnigt trimmad fiesta XR2 en lika trimmad 745 turbo automat, Cherokee, Stepside, + lite motorcycklar där emellan, raceNova 77 , Nova 70........ ja ! du ser ju mönstret. Bor i mölndal och är inte tjock men fet och ca 40 år gammal på pappret , men mer åt 25 årsåldern i verkligheten. Älskar singellivet och trots påtryckningar och lömska "frierier" så är ändå garaget bäst !