Visa fullständig version : PM "lådan"
Finns det någon möjlighet att utöka utrymmet för detta på forumet som det ser ut idag?
Mvh.
Nisse Hult
2008-09-27, 03:40
Har du så mycket mens Jimmy... :redface:
Ok, jag tycker också det är i minsta laget.
Har du så mycket mens Jimmy... :redface:
Ok, jag tycker också det är i minsta laget.
Den var riktigt dålig..uttråkad?;)
Jo,ta lazzat t.ex,tror det e max 400 PM där.
Visst fan kan man radera..men man glömmer det ibland och jag spar en del PM med tel.nr t.ex och liknande som kan va bra att ha.
Finns det någon möjlighet att utöka utrymmet för detta på forumet som det ser ut idag?
Mvh.Tjenare Jimmy! Har justerat upp utrymmet.
Tjenare Jimmy! Har justerat upp utrymmet.
Hej Niklas!..trevligt:)..fan det en jävel att slå på stort..från 50 till 250;) hehe.
Ha det/Jimmy
Hej Niklas!..trevligt:)..fan det en jävel att slå på stort..från 50 till 250;) hehe.
Ha det/JimmyJa du hade väl knorrat om det bara blev utökat till typ 100.... ;)
Ha'de /Niclas
Ja du hade väl knorrat om det bara blev utökat till typ 100.... ;)
Ha'de /Niclas
Nejdå,jag tycker det vart lite väl mycket utrymme,finns det någon möjlighet att minska det till kanske runt 150?
Nejdå,jag tycker det vart lite väl mycket utrymme,finns det någon möjlighet att minska det till kanske runt 150?
Varför?
Varför?
Känns nästan lite läskigt med så mycket utrymme..kommer ju ta åratal att fylla och det gör ju att man blir ruskigt medveten om att man inte har några vänner?Man kanske kan köpa PM av folk?
adde_hjelm
2008-10-05, 18:38
Känns nästan lite läskigt med så mycket utrymme..kommer ju ta åratal att fylla och det gör ju att man blir ruskigt medveten om att man inte har några vänner?Man kanske kan köpa PM av folk?
Du har pm!
DusterV8
2008-10-05, 20:43
du har pm
Du har pm!
Schysst:D..du med.
Bästa är alla dessa inlägg på framförallt yatzy där folk quote:ar nån och skriver att dem har PM..så "underbart" ironiskt att publikt berätta att någon har ett personligt meddelande hehe.
Nejdå,jag tycker det vart lite väl mycket utrymme,finns det någon möjlighet att minska det till kanske runt 150? Känns nästan lite läskigt med så mycket utrymme..kommer ju ta åratal att fylla och det gör ju att man blir ruskigt medveten om att man inte har några vänner?Man kanske kan köpa PM av folk?Usch ja, definitivt ett problem som måste lösas! ;)
Usch ja, definitivt ett problem som måste lösas! ;)
Ja,man tar ofta för lätt på sånt här,människan är ju girig av naturen och viss risk för missbruk av det nya stora utrymmet finns ju också.
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.