Visa fullständig version : Skrivbordsunderlägg
Skulle villa ha ett underlägg me Mustang loggan på, nån som vet var på webben man kan hitta nåt sånt :?: Sen undrar jag vad det skiljer i vikt på
302 vs 351, är ännu motorlös så jag funderar lite vad som passar bäst,
det har legat en 302.a i den innan och då blev det rätt många framhjuls lyft me den, det ser ju rätt häftigt ut 8)
95SvtCobra
2003-07-25, 21:41
http://www.bradbarnett.net/mustangs/wallpaper/
detta kanske kan va nått..en början i alla fall...
Stingray
2003-07-26, 00:27
Varför inte göra en själv?
Kollade & hittade :D :D
Kan inte göra en själv, datorer :roll:
Garagekungen
2003-07-26, 22:03
Ang motorval
351W är ju det starkaste blocket, och det man i dag använder för lite vassare motorer :twisted: .
Kolla bara att du har plats då den något högre block höjden gör att motorn blir lite bredare (och högre).
Roligt att åka fort med Ford... :lol: :wink:
Jag har åckså tänkt en 351 W i den faktist, det bästa med det här är att säljaren är en polare sen 10 år och han blir min mentor i det här och
han har ju naturligtvis haft storslagna planer och det smittar ju av sig, hehe, och hans planer har varit en Winsor, ett extra + är att det finns
papper på att denna bil får ha en bigblock, vet inte om det är nåt specielt
med det , men det finns, sen hörde jag att Winsorn var ca. 75 kilo lättare
än Clevland :?: Tja, vi får se vad det blir, det hänger åckså på priset :wink:
Glimlund
2003-12-02, 18:39
Klart du ska åka 351W, gärna med lite stroke! Håller själv på med en "377W" parallellt med renovering av befintlig 302 till min Mustang!
Det var rätt så länge sen jag var här så att funderingar på motor har ändrat sig lite, just nu är det väll så att " bara en v-8 " i så jag kan köra. 8)
Tycker bara att det är svårt att hitta nåt till ett vettigt pris, specielt när barnen skall ha julklappar :roll: åja det löser sig väl nån gång :lol:
:D Hej 95SvtCobra ! :D
Det var Snygga Wallpaper !
Måste ladda ner några så jag har o byta med !
Ändå är jag i grund o botten en Mopar-Buse !
Har ingen av er en frän bil som passar på
min site " Nostalgi o Streetrace sida " !
Saknar just mustanger ,, så ni är särskilt Välkommna !
Men även andra är Välkommna ,,, Tommys Corvette också
men redan tjatat på han ,, men ?
Danne Nostalgi / :roll: 8)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.