handdator

Visa fullständig version : Air Ride på en Ford Galaxie

MB72
2007-02-11, 05:20
Har problem....
Satte på 20"hjul på Galaxie cabben.....nu ser den ut som en traktor:eek: inte riktigt som jag hadde tänkt mej.
Min fundering är ...skulle man kunna sätta på air ride o sänka ner chassit med den?Eller är jag helt ute o cyklar när det gäller air ride..

Bild finns på hemsidan.

moparhardcore
2007-02-11, 15:13
Jag gör mitt bästa för att inte verka elak men har du inte sett lite för mycket på Pimp my ride?

På med 15" fälgar med feta macker ist och sätt aldrig in DVD-skärmar i bilen. 8)

Tbolt
2007-02-12, 13:06
Du får väl lyssna med någon som är insatt på området t.ex. GO Trading hur det funkar med air-ride. F.ö. så håller jag nog mera med moparhardcore när det gäller bilars utseende men det ska ju vara fritt att göra som man vill med sin bil. Kritiken som kommer efteråt, ja den får man väl ta.

MB72
2007-02-13, 11:39
Har heller adrig varit mycke för det där med lågt o jätte hjul på en jänkare...men nu när mussen är såld så tänkte jag köra ett lite annat upplägg på Galaxien:) ....Mycke av allt:D

Om man inte loggar in sej på ett tag....blir kontot raderat?...var tvungen att regga ett nytt.

Ögonbrynolf
2007-02-13, 11:57
Kan vara så att en moderator raderat ditt konto av misstag eftersom detta är ett forum för muskelbilar och inte traktorer... ;)

MB72
2007-02-14, 00:40
Kan vara så att en moderator raderat ditt konto av misstag eftersom detta är ett forum för muskelbilar och inte traktorer... ;)

Hmmm så om jag slänger i en kompresor Galaxien...får jag vara med o leka med er då?;)

Mmmmm det lät inte så fel,de där med kompresor...tål att fundera på:D