handdator

Visa fullständig version : Bygga om bilstereon?

Mopar67
2007-02-08, 15:58
Jag minns att jag läst i en gammal Wheels tidning om en som stoppar i ny teknik i gammalt radio shassie. Någon som kan tipsa vart man hittar en sådan filur?

Anderssonsgalaxie
2007-02-08, 20:53
Kolla E-bay, Vimlar av dem där..

Vet att en kollega till farsan hade iväg en stereo till en av sina pontiacs och fick den ombyggd, Här i sverige, Men det blev tydligen bara skit rent ut sagt..

Ögonbrynolf
2007-02-08, 21:27
Bättre att gömma en modern stereo i handskfacket eller någon annanstans klurigt till. Och det bästa är ju att man kör i diket varje gång man ska byta skiva... :D

Ingo
2007-04-01, 10:15
Jag minns att jag läst i en gammal Wheels tidning om en som stoppar i ny teknik i gammalt radio shassie. Någon som kan tipsa vart man hittar en sådan filur?

Tror du menar Benndorf
http://www.benndorf.se/
nu är det ju även lätt att ha trådlös överföring via mp3 spelare ,men även små fmradio så skivor är väl rätt kallt.
Men en cdspelare som klarar mp3 rymmer ju mycket på en skiva,hört att hela beatles skivsamling ryms på en mp3.
Och nu finns ju även möjlighet med DVD men då lär man ju aldrig hinna lyssna igenom hela skivan.
Men jag är ute efter en stereo med rattaxlar och tvåkanaler,helst bara radio och eventuellt köper jag en Ipod som får sända trådlöst.
den flyttar man ju bara mellan bilarna,men det händer så mycket så man får bestämma sig när man behöver prylen.