handdator

Visa fullständig version : Hur skulle ni göra?

Gurragas
2007-01-28, 11:41
har fått hem en jacka för "påseende", skulle ni köpa den?
Dom skall ha 3200:- för den och den har nummer 198 av 500.

cobra jet
2007-01-28, 11:55
Hittade denna på blocket,ser ut som han har ångrat sig iallafall . http://www.blocket.se/vi/10595623.htm?ca=11_s

MVH
Cobra Jet

Gurragas
2007-01-28, 12:00
Jo men han skyller på att han byter bil :)
Sen är den jag har hemma lite mindre säsongsbunden, för vem går omkring med pälskrage en ljummen sensommarkväll?

moparhardcore
2007-01-28, 12:27
har fått hem en jacka för "påseende", skulle ni köpa den?
Dom skall ha 3200:- för den och den har nummer 198 av 500.Jo dom där "exlusiva" nummrerade jackorna har man hörtom tidigare, fan vet om dom är så exlusiva i verkligheten, och är de så snygga att det är värt priset?

I dont think so...

cobra jet
2007-01-28, 12:47
Att skicka hem en produkt för påseende är vääääldigt effektivt,den tilltänkta kunden känner sig mer eller mindre tvungen att köpa varan.

Mitt tips, om du känner dig så pass osäker att du frågar hur andra skulle göra,spar pengarna, kanske hittar du en lika "exklusiv" jacka med Dodge-märke till salu på Blocket betydligt billigare .

MVH
Cobra Jet

Ögonbrynolf
2007-01-28, 13:54
om du har en ekorrsvans under näsan och äger en sån här keps kan det defenitivt vara värt att köpa jackan... men annars så vet jag inte...

http://www.mens-club-aarhus.dk/Sekundaere%20sider/Dresscode/laeder-cap.jpg

Gurragas
2007-01-28, 15:05
om du har en ekorrsvans under näsan och äger en sån här keps kan det defenitivt vara värt att köpa jackan... men annars så vet jag inte...

http://www.mens-club-aarhus.dk/Sekundaere%20sider/Dresscode/laeder-cap.jpg
Fan var det du som ville ta kort på min kebba på bastuklubben :D
allvarligt talat så går den i retur, inget fel på jackan men det är som sagt bättre att köpa grejor till bilen :)

cobra jet
2007-01-28, 17:59
Mycket klokt,bilen går alltid i första hand :good:

MVH
Cobra Jet

Tbolt
2007-02-01, 12:55
Vet att de var ute och erbjöd sådana här jackor med diverse Fordemblem redan -03 och påstod då att de var framtagna för 100-årsjubileumet. Eftersom jag har några stycken bilar så blev jag uppringd ett otal gånger, de gick ju på uppgifter från bilregistret. Priset var då hutlösa 5000:- och det talade jag om för dom att det kostade inte ens flygbiljetten till firandet i Dearborn den sommaren. Där kunde jag dessutom köpa diverse officiella 100-årsjubileumsprylar för betydligt lägre pris. Sedan är det som ni skriver att det är betydligt bättre att satsa pengarna på delar till bilen istället, om man nu inte får ett trängande behov av en Usaresa.

moparhardcore
2007-02-02, 07:21
Fan var det du som ville ta kort på min kebba på bastuklubben :D
allvarligt talat så går den i retur, inget fel på jackan men det är som sagt bättre att köpa grejor till bilen :)Fan är det du som snott Rob Halfords kepa, mannen som är världens hårdaste rocksångare och läderbög.

Desert plains, ja jävlar va bra den låten är......

Gurragas
2007-02-02, 15:01
Ja Judas Priest var ju den gruppen som var hårdast och bäst när man växte upp :)
Var det inte han som träffade någon kille och drog mitt i en turne??

MartinNr5
2007-02-10, 08:57
Jag köpte min jacka. 3200 kr för en läderjacka av bra kvalitet (vilket jag anser att det är) är inte hutlöst, oavsett hur exklusiv den är.

Och nu kan jag dessutom på ett snyggt sätt visa vilket märke som är bäst, även på vintern.

moparhardcore
2007-02-10, 12:40
Ja Judas Priest var ju den gruppen som var hårdast och bäst när man växte upp :)
Var det inte han som träffade någon kille och drog mitt i en turne??
Dom är fortfarande hårda och vaddå "när man växte upp"? Det kommer jag aldrig att lyckas med, känns inte som att det funkar när man fortfarande leker med bilar vid 45 års ålder. :D :)

Gurragas
2007-02-10, 13:24
Dom är fortfarande hårda och vaddå "när man växte upp"? Det kommer jag aldrig att lyckas med, känns inte som att det funkar när man fortfarande leker med bilar vid 45 års ålder. :D :)

haha jo det äger väl sin riktighet :D :D
fast nu står det inte dinky toys på undersidan:D