handdator

Visa fullständig version : Ständigt denna jävla Murphys lag

moparhardcore
2006-12-06, 15:35
Köpte en massa grejjor från Summit i sommras, allt var med men jag kollade bara i ena lådan där mina nya Eddie RPM toppar låg.
Nu när motorn är nedriven så kunde jag inte låta bli och kolla hur det skulle se ut.
Döm om min förvånung när den ena toppen är till en Ford! :mad:

Det hela blir ju inte bättre av att allt skickades till en kille i Florida för att sedan tjyvåk med i en kontainer för 2 kr/$, bra affär men nu så undrar jag...

Tänk om Summit säger: OK send youre head :D to us and we send you the one you orderd to....FLORIDA!? :eek: :mad: :( :?

Varför måste det alltid gå åt helvete med nått, jag hatar dig Murphy! :mad:

DusterV8
2006-12-06, 18:34
Köpte en massa grejjor från Summit i sommras, allt var med men jag kollade bara i ena lådan där mina nya Eddie RPM toppar låg.
Nu när motorn är nedriven så kunde jag inte låta bli och kolla hur det skulle se ut.
Döm om min förvånung när den ena toppen är till en Ford! :mad:

Det hela blir ju inte bättre av att allt skickades till en kille i Florida för att sedan tjyvåk med i en kontainer för 2 kr/$, bra affär men nu så undrar jag...

Tänk om Summit säger: OK send youre head :D to us and we send you the one you orderd to....FLORIDA!? :eek: :mad: :( :?

Varför måste det alltid gå åt helvete med nått, jag hatar dig Murphy! :mad:

jäkligt trist det dära:( hoppas du hittar en bra lösning på problemet, men vad vore livet utan murphy...

Anderssonsgalaxie
2006-12-06, 22:35
Nu ska vi se.. Hur var det nu.. Jo, Visst fan! "Snålheten bedrar visheten"..

Inget illa men, Men ack så sant..

moparhardcore
2006-12-07, 06:14
Öhh.....alltså, även om det kanske var "snålt" att skeppa grejjorna i en kontainer och ge fan i tull och moms så är det ju knappast det som är det igentliga problemet, att få hem en ny topp från USA löser sig.

Det som gör mig mest förbannad är allt krångel med att fixa en ny topp från summit, massor av mailande osv. :mad:

Mopar67
2006-12-30, 01:56
Sånt där trodde jag bara hände mig... ( det är riktigt jobbigt )