handdator

Visa fullständig version : Bilder från stockholmsmässan

cobra jet
2006-11-25, 16:20
Här komer några bilder från mässan 25/11
MVH

Tbolt
2006-12-05, 12:53
Bilarna/bilderna gick/går det ju bra att titta på men jag saknade representanter där för vår sport. D.v.s sådana som man kunde ha pratat regler, tävlingar och sportens utveckling med. Juniorerna hade ju en bra bemanning hela helgen men tyvärr är jag överårig och utan egna juniorer.
SVDA fanns annars på plats så det blir väl att inrikta sig på en nostalgiracer istället om man ska ut på strippen igen.

cobra jet
2006-12-05, 20:47
Jag håller med dig,men vilken bana tänkte du köra på?
Nedan ett inlägg jag skrev på 402.com:
Javisst är dom balla.
Här i Stockholm kan man titta på massor av bilar på olika mässor,men du kan F-N inte köra någon av dom lagligt på 402m,SKANDAL.
Ge våra politiker några år till, så kanske vi BARA kan titta på dom och lyssna på inspelade motorljud.
Ursäkta mig men jag är lite "fed up" på våra F-ban.. politiker.Jag längtar till VÅR och en 402 m bana i Stockholm.
MVH
Cobra jet

Tbolt
2006-12-06, 15:20
SVDA hade två stycken mycket trevliga sammankomster på Kjula utanför Eskilstuna i somras. De har planerat att köra två evenemang även nästa sommar på samma plats. Det är väl inte att jämföra med tävlingarna på Tullinge men jag gillade iaf stämningen där. Se http://www.svda.se för mer info.
För övrigt så håller jag med dig att det är märkligt att det inte ska kunna finnas en permanent DR-bana i Stockholmstrakten. Eftersom jag själv bor över 20 mil därifrån är det ju inget jag engagerat mig i personligen men hoppas att andra gör det.
Blir det inget av i Sthlm till sommaren så är väl enda liknande alternativet Aros nats i Västerås och eventuella fler tävlingar där.
Med ledning av din signatur så förstår jag att även du har ditt intresse i Fordlägret, får man fråga med vad och i vilken klass dina tävlingsambitioner ligger?

cobra jet
2006-12-06, 19:38
Jag tävlar inte men älskar gammla muskelbilar och DR,vad för Ford kör du?
Min är en 1971 Mach 1 429 CJR.
MVH
CJ