handdator

Visa fullständig version : Inloggningsproblem

Patrik 440
2006-04-05, 21:21
Någon mer än jag som ibland inte kan logga in på forumet?

När jag skrivit in användarnamn och lösen så tar det ett par sekunder så ombeds jag att logga in igen, brukar tröttna efter en stund och väntar jag ett par tre dagar innan nästa försökså kan det gå bra.

/ Patrik

Hugger
2006-04-05, 22:14
Det låter inte bra. Har inte haft några liknande bekymmer själv men det kanske finns fler som har råkat ut för detta strul?

Patrik 440
2006-04-08, 22:23
Läste på något annat forum där någon som hade inloggningsproblem rensade sinna cookies och sedan gick det bra, skall prova det på smca nästa gång det strular.

/ Patrik

I-Still_Know-2007
2007-11-21, 17:47
Det verkar som man blir utesluten om man uttrycker en åsikt som inte överensstämmer med Moderatorns ?

Eller är det bara vanliga inloggningsproblem ?

Jens Know:D

Hugger
2007-11-21, 19:24
Det verkar som man blir utesluten om man uttrycker en åsikt som inte överensstämmer med Moderatorns ?

Eller är det bara vanliga inloggningsproblem ?

Jens Know:D
Hej Jens Know. Du verkar trivas här på forumet, vilket är positivt. Tråkigt att du har problem med inloggningen. Om inloggningen strular så är det bättre att du kontaktar oss för hjälp, istället för att regga nytt konto. Det ser ut som att du är uppe i 4 konton nu?! Meddela oss vilket av dina konton som du vill behålla, så kan vi ta bort dom andra.

Niclas

I-Still_Know-2007
2007-11-21, 20:26
Funkar bättre nu tror jag...
Tack för att ni tar bort de andra 3 kontona :good: (vill behålla det här).

Hej Jens Know. Du verkar trivas här på forumet, vilket är positivt. Tråkigt att du har problem med inloggningen. Om inloggningen strular så är det bättre att du kontaktar oss för hjälp, istället för att regga nytt konto. Det ser ut som att du är uppe i 4 konton nu?! Meddela oss vilket av dina konton som du vill behålla, så kan vi ta bort dom andra.

Niclas

Hugger
2007-11-21, 20:56
Funkar bättre nu tror jag...
Tack för att ni tar bort de andra 3 kontona :good: (vill behålla det här).
Nu är det fixat. Hoppas att det ska fungera bättre nu.