Visa fullständig version : Musclecar TV
Det verkar som om det finns ett tv-program i Usa som heter musclecar tv(hemsida: www.musclecartelevision.com). Vore det inte gött ifall det sändes här i Sverige. Skulle kunna sända det i stället för något av alla inredningsprogram. Eller kanske på discovery.
Ja det finns ju mycket dynga i etern som kan ersättas. Tyvärr verkar det inte som att motorsport mm har speciellt hög prioritering. Men det kanske blir skillnad nu när Rickardsson fick pris.. ;)
Nuförtiden verkar det som om varenda jävla kanal ska sända dans-såpor... inte nog med det, på bästa sändningstid (läs söndagar när man e bakis och ligger på soffan och zappar) så går skiten i repris HELA dagen på alla kanaler! Nä, då vore det perfekt med en bunt bilrelaterade program. Som tur e så börjar ju F1 säsongen snart igen...
Jag hoppas att ni alla delger dessa åsikter till era favorit-tvkanaler. Ju mer de får veta vad folk tycker om vad som sänds, ju bättre är det. Jag för min del hade gärna sett Speed och ESPN tillgänliga, och nu kanske det snart kommer att finnas möjlighet att via Sirius kunna se åtminstone delar av ESPN:s utbud här i Europa.
mvh
jocke
Stefan N
2006-03-07, 22:57
Horspower tv är en annan som ja har några avsnitt på datorn... tankat från DC++.
Turbo Uffe
2006-03-10, 16:39
Runt 1990 så fanns ju Screensport här i Sverige, de sände 80% motorsport och då menar jag alla som fanns!
Eurosport köpte upp dom och lovade att de visst skulle sända lika mycket motorsport, my ass!
Bara en massa fjollor som springer å jagar en boll och snubblar omkull och gör sig sååååå illa ända tills nån kommer med en hokus-pokus smet, sen dansar han iväg igen som inget har hänt.
Direktsändning av dart har jag också sett, oj vad det är intressant då!
Jag håller med dig Uffe! Vad är meningen med t.ex. fotboll om man de kan spela oavgjort?? Det är som om alla som kör ett bilrace skulle åka över mållinjen samtidigt. Ingen vann! Som om alla som cyklade Tour de France skulle cykla över mållinjen samtidigt, eller för den delen bryta. Ingen vann!!
"-Men eftersom ni var sååååååå duktiga så får ni varsin poäng iallafall." Töntsporter säger jag!! Härlig sport där man kan sitta i 90 minuter och INGEN gjorde mål!! Som att kolla på Cart och INGEN kom från startlinjen!! "-Nä, vi valde att fika istället..."
Galet....
ps. Saknar du Turbo TransAm:en nåt då? Jag hade en -75 T/A förut, svart med guldörn. Vi träffades på Gotland en gång på Midsommar träffen, tror det var 2003(?). Hoppas livet leker! d.s
Tänkte bara tipsa om ett bilpogramm på tv4 fakta som heter garage race ( torsdagar 22.00). Det handlar om två lag som skall göra varsin racer av två bilar av samma modell. Har bara sett ett avsnitt och då var det två pontiac firebird 75.or som skulle användas. Mekbilder blandas med historik, vilket gjorde det helt klart sevärt.
Turbo Uffe
2006-04-02, 16:16
ps. Saknar du Turbo TransAm:en nåt då? Jag hade en -75 T/A förut, svart med guldörn. Vi träffades på Gotland en gång på Midsommar träffen, tror det var 2003(?). Hoppas livet leker! d.s
Jodå, jag kommer i håg dig.
Nytt projekt på G www.stb-racing.com
Tänkte bara tipsa om ett bilpogramm på tv4 fakta som heter garage race ( torsdagar 22.00). Det handlar om två lag som skall göra varsin racer av två bilar av samma modell. Har bara sett ett avsnitt och då var det två pontiac firebird 75.or som skulle användas. Mekbilder blandas med historik, vilket gjorde det helt klart sevärt.
Just!
Det var ju rätt kul!
ElCamino
2006-04-05, 21:56
Tack för detta tipset, detta har totalt undgått mig. Spenderar tydligen mer tid i garaget istf framför burken.
Jag är nästan 100% på att jag har tillgång till kanalen (Spike TV) som visar dessa program. Kolla denna link http://www.spiketv.com/index.jhtml#schedule/index.jhtml
med Schedule lördag den 8 april, lite gott och blandat skulle jag vilja påstå.
http://www.powerblocktv.com/ visar också vad som kommer.
Nu vill jag inte lova för mycket, men är det någon som absolut vill se något av detta kan jag göra ett försök att tejpa
ElCamino
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.