Visa fullständig version : challenger
Är detta priset rimligt? För en 318 cab?? :shock:
Blev verkligen chockad när jag såg det...
http://www.blocket.se/vi/7186183.htm?ca=23_16_s
DusterV8
2006-01-31, 07:27
nog för att det är en vacker bil och allt sånt, men den dära prislappen är ju helt vansinig... jag kan bjuda 10% av det priset
HAHA, den där Wasabil är tydligen en riktig skojare! Han och hans annonser är ett ständigt ämne för diskussioner på Svenska Mustangklubbens forum. Det dyker upp den ena bilen efter den andra med suspekta detaljer m.m., det var bl.a. en GT500 KR (Tror jag det var) som han hade till försäljning till ett betydligt lägre pris hemma än som var "reserve" på Ebay, där den åxå fanns till försäljning... Använde t.o.m. samma bilder... Andra objekt har varit hemmakapade cabbar, fusklagade osv.
mvh
jocke
Turbo Uffe
2006-01-31, 21:41
Sitter på många motorforum och man läser många märkligheter om wasa bil, det räcker att man går in på deras egna sida för att förstå vad de är för ena.
Ingen bil finns i Sverige och de är nog inte heller köpta av dem så de står knappast och väntar i USA att skeppas hit.
De finns med på svarta listan och har en del anmälningar och domstolar emot sig samt att de pågår också.
Ojdå... detta trodde man inte.. Nog för dem verkar lite skumma i sina annonser med bl.a felstavning och osammanhängande meningar.. De har också skrivit "TOPPSKICK, SE FOTO" på en Charger som hade presänning över sig.. Men jag menar, hur kan man annonsera ut en bil som man inte köpt, och inte ens vet att man kan/får köpa..? märklig firma.. :roll:
Chargen med prässenning över sig såg jag med, tyckte ja var skitkul... Men det var alltså inte ett skämt... :roll:
BTW, vad fan är MACH numbers? :twisted:
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.