Visa fullständig version : Tra la la :)
Sitter här i Julmörkret och har ingenting att göra, och kan inte somna :)
Måste bara fråga.. Vet någon vad det är som ryker vid trottoarkanterna i alla amerikanska filmer?? Nån sorts ånga eller rök som sprutar ut överallt? Hör kanske inte hit, men det är kul o fråga.. :P
God fortsättning!!
Mvh
Tobbe
Anderssonsgalaxie
2005-12-25, 18:27
Det är ånga/kondens från avloppsystemen, De har lite annorlunda anordningar däröver =)
Okej! Trevligt att få svar =)
Men då borde det ju stinka sk*t från den ångan, om den kommer från avloppssystemet? :D
Anderssonsgalaxie
2005-12-26, 00:41
Det är bara kondens, så jag tror inte det stinker något speciellt, de har ju mycket därnere, kan vara 7-8 våningar under markytan med bara avlopp & värmekulvertar, och därifrån kan det komma en del ånga =)
Ögonbrynolf
2005-12-29, 01:07
Jag tror det är rök från alla Chargrar som rivstartat hela tiden... typ... 8)
Jag tror det är rök från alla Chargrar som rivstartat hela tiden... typ... 8)
Det tror faktiskt jag också! ;) 8)
Nova67ss
2006-01-06, 07:34
Nja detta med lukten låter vi vara osagt :D det händer ju ibland olyckor med rökare som kastar fimpar lite olämpligt och BLAAM,BOOM så åker ett brunnslock en 50 m upp i himlen...rena metangasen som fixar detta :D
dessutom (Minns scenen med Marilyn Monroe) finns ju galler försedda "avluftningar" för trycket i tunnelbane systemet vid tågs ankoms/avgång från underjordiska stationer.. som sagts tidigare finns mycket nere i backen däröver :D
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.