handdator

Visa fullständig version : Pajkastning!!!

Sidor : [1] 2

baging
2003-07-03, 14:19
Snälla Admin!!

Kan vi inte få en tråd som heter just "Pajkastning", där vi kan bete oss som dom 5-åringar vi blir när nån klagar på bilen, eller berättar att deras är betydligt snabbare?? :)

En rejäl pajkastning kan ju faktiskt vara riktigt kul, och förhoppningsvis håller sej diskussionerna seriösa i alla andra ämnen!!! ;)

Slick Mo Fo
2003-07-03, 18:02
Låter som en kanon ide´ juh!!

Stingray
2003-07-03, 18:39
Hörru IT-Nörden....

DU har stavat fel på ditt namn.. Du har ju skrivit ett F istället för ett H *ASG*
Men in Sundsvall eat Sushi.... O EIGHTS eat Pussy....

NU är det payback time för alla tråkningar du gav mig när byrackan hoppade upp o bet mig i magen... Du har väl inte glömt det RÅA garvet som spräckte mina öron ???

/T

Slick Mo Fo
2003-07-03, 19:04
Hörru IT-Nörden....

DU har stavat fel på ditt namn.. Du har ju skrivit ett F istället för ett H *ASG*
Men in Sundsvall eat Sushi.... O EIGHTS eat Pussy....

NU är det payback time för alla tråkningar du gav mig när byrackan hoppade upp o bet mig i magen... Du har väl inte glömt det RÅA garvet som spräckte mina öron ???

/T

LOL

Stingray
2003-07-03, 19:17
Aha.... du kommer ihåg alltså *ASG*

baging
2003-07-03, 19:18
när byrackan hoppade upp o bet mig i magen

Faaaaaan, jag döööör.... MUAHAHAHA.... hade helt glömt bort den humorgrejen....LOL.... Nä nu jävlar, nu måste jag leta rätt på filmen och kolla när Bordercollien tog ett bett i Tommys sidfläsk....
Frexten, va inte det samma helg som Slick50 närsynt utforskade ett krondike med värsting-Yama-400-crossen?? LOL... "Aj Aj, mitt knäääää, mitt knääää.... skratta inte då era jävlar!! " :lol: :lol: :lol:

Hmmm, har vi tjuvstartat på en pajkastning nu?? ;)
Kanske skulle vänta tills Admin godkänner/underkänner??

BjarneBärsärk
2003-07-03, 19:22
NUU har någon träffat mitt i prick :!:

Jag rösta kraftigt JAAA till pajkastningstråd :D :D :D

Slick Mo Fo
2003-07-03, 19:27

Faaaaaan, jag döööör.... MUAHAHAHA.... hade helt glömt bort den humorgrejen....LOL.... Nä nu jävlar, nu måste jag leta rätt på filmen och kolla när Bordercollien tog ett bett i Tommys sidfläsk....
Frexten, va inte det samma helg som Slick50 närsynt utforskade ett krondike med värsting-Yama-400-crossen?? LOL... "Aj Aj, mitt knäääää, mitt knääää.... skratta inte då era jävlar!! " :lol: :lol: :lol:

Muhaaa, det måste ha vart 90-91 eller nåt, det var då Tommys hår var naturligt svart :D

Stingray
2003-07-03, 20:04

Muhaaa, det måste ha vart 90-91 eller nåt, det var då Tommys hår var naturligt svart :D

DET VAR DET VÄRSTA... Mitt hår har alltid varit naturligt svart....
Men jag kommer väl ihåg när SlickHoMo letade grejer i diket *RÅTT SKRATT*

Slick Mo Fo
2003-07-03, 20:11
Huga!! Jag trodde att sånna krondiken bara fanns på film!! Å när jag sedan försökte dra upp "värsting"-crossen på bakhjulet för att klättra över så......ajajajajaj

Självklart att ditt hår e naturligt svart Tommy, men du e grå å svarthårig på varannan bild juh, men det kan vara dålig framkallning å sånt *host* j/k

baging
2003-07-03, 22:42
Självklart att ditt hår e naturligt svart Tommy

Vaddå Tommy?? Kolla bilden med STP-reklamen..... visst fan är det Lasse Åberg med sin Cuda?? Det finns bara en person i hela världen med en SÅN snorbroms ;)

Vilken jävla helg det var.... sköt prick på Volvon med luftpistol, å när det blev för lätt så låg mopedisterna rätt risigt till....LOL..... :lol: :lol:

Fan att filmen är analog, får köra den i Videon och filma TVn med DV kameran så världen får beskåda Tompesch när han skräckslagen ropar "Aj, Aj, Ta bort hunden.... TA BORT HUNDEN" samtidigt som alla andra håller på att göra på sej att skratt....LOL

Slick Mo Fo
2003-07-03, 23:26

Vaddå Tommy?? Kolla bilden med STP-reklamen..... visst fan är det Lasse Åberg med sin Cuda?? Det finns bara en person i hela världen med en SÅN snorbroms ;)

Vilken jävla helg det var.... sköt prick på Volvon med luftpistol, å när det blev för lätt så låg mopedisterna rätt risigt till....LOL..... :lol: :lol:

Fan att filmen är analog, får köra den i Videon och filma TVn med DV kameran så världen får beskåda Tompesch när han skräckslagen ropar "Aj, Aj, Ta bort hunden.... TA BORT HUNDEN" samtidigt som alla andra håller på att göra på sej att skratt....LOL

Börja genast att konvertera denna MrBean-rulle till multimediaformat så jag får skratta tills jag gråter :lol: , å minns du? det var den natten jag lärde dig att svetsa *host*

Stingray
2003-07-03, 23:29

DU LÄGGER JÄVLAR INTE UT NÅN FILM MED MIG OCH HUNFAN SOM HÅLLER TAG I TVÄTTBRÄDAN !!!!

Då kommer jag aldrig att förlåta dig :twisted:

baging
2003-07-03, 23:56
DU LÄGGER JÄVLAR INTE UT NÅN FILM MED MIG OCH HUNFAN SOM HÅLLER TAG I TVÄTTBRÄDAN !!!!

Kejrå, lägger bara ut ljudet, det räcker för att man skall kunna visualisera händelsen... LOL :lol: :lol:
Å förresten... Tvättbrädan?? Han greppade helt klart en bit av sidfläsket.
Uttrycket "Nu är det hängda fläsket hundbitet" myntades den eftermiddan :lol:

å minns du? det var den natten jag lärde dig att svetsa *host*

Eller hur?? Stalaktitmannen slår till igen.... sömmen var snygg, det var bara det att den inte skulle hänga rakt ner från bilen, utan lixom förbinda 2 plåtbitar med varann.... men, men... sånt händer även den bäste efter 24st FourX..... :lol: :lol:

Slick Mo Fo
2003-07-04, 18:00
"ChoddigeTompesh"!! :lol: Muhaaaaaaa jag döör :D

Stingray
2003-07-04, 18:53
Undrar varför det bara är Fröken Böging, SlickHoMo o jag i den här tråden ???? :lol:

Slick Mo Fo
2003-07-04, 19:08
Undrar varför det bara är Fröken Böging, Slick Mo Fo o gayjag i den här tråden ???? :lol:

Hehe, kanske vi borde träffas över en öl, det var ett tag sen :D

Stingray
2003-07-04, 19:53
Undrar varför det bara är Fröken Böging, Slick Mo Fo o gayjag i den här tråden ???? :lol:

Ja, det måste vara JÄÄÄÄÄVlingt länge sedan om du inte ens kommer ihåg att jag är så jävla torr att jag inte dricker alkoholhaltiga drycker...

Det måste vara Fååårrrrdens gengaser *MOhaaahaahhahaa*

Slick Mo Fo
2003-07-04, 21:28

Ja, det måste vara JÄÄÄÄÄVlingt länge sedan om du inte ens kommer ihåg att jag är så jävla torr att jag inte dricker alkoholhaltiga drycker...

Det måste vara Fååårrrrdens gengaser *MOhaaahaahhahaa*

Jamen , alla vet att du fiser under täcket, din fuling!!

baging
2003-07-05, 00:21
Fan vet jag, kanske ingen som vågar kasta sej in i min, Mustafa's och SlickMoFu's seriösa diskussion???

Vafan, Mustafa, du är ju 43 bast fyllda, ere inte dax för en tonårsfylla nu??
SlickMoFu kan ju berätta hur man gör, han var med i Leksand förra midsommar och tränade :lol: Vederbörligen utnämnd till "Rookie of the year, 2002" Den pokalen du, den vore nåt att ha och putsa på :)

Slick Mo Fo
2003-07-05, 00:30
Fan vet jag, kanske ingen som vågar kasta sej in i min, Mustafa's och SlickMoFu's seriösa diskussion???

Vafan, Mustafa, du är ju 43 bast fyllda, ere inte dax för en tonårsfylla nu??
SlickMoFu kan ju berätta hur man gör, han var med i Leksand förra midsommar och tränade :lol: Vederbörligen utnämnd till "Rookie of the year, 2002" Den pokalen du, den vore nåt att ha och putsa på :)

Du har INGA ljudbevis eller nått, så jag e trygg, lika trygg som Tompesh me fläsket :=)

baging
2003-07-05, 00:34
Du har INGA ljudbevis eller nått, så jag e trygg, lika trygg som Tompesh me fläsket :=)

Ehhh... nu lever du farligt... du VET att jag har dej på film i lite olika stadier av förfall ;) Don't push it punk :lol:

Slick Mo Fo
2003-07-05, 09:19

Ehhh... nu lever du farligt... du VET att jag har dej på film i lite olika stadier av förfall ;) Don't push it punk :lol:

Du e en fin kille, som aldrig skulle göra en SÅN sak mot en annan fin kille, så jag är lika rädd som en fluga på motorvägen: "Hit Me!! å du får Tompesh sidfläsk från den senaste fettsugingen på framrutan" :lol:

baging
2003-07-05, 11:31
å du får Tompesh sidfläsk från den senaste fettsugingen på framrutan"

Men huvva, trodde vi hade detta på en vänskaplig nivå, men skall du börja hota med sånt där, då är det ALLVAR!!!!! ;)

Tompesch aka Stingray aka Lasse Åberg aka Choddige-Mustafa's lätt beggade sidfläsk är INTE att leka med :lol: :lol:

Stingray
2003-07-06, 02:55
Ja ja ja ja.... jag fick i alla fall en pokal på Power... Det stod visst 1:a pris Power Meet 2003 på den :)

Olle B
2003-07-06, 09:52
Stingray ,, pokal i vad?
Hunduppfostran?
Inte kan det väl vara med den där upphottade trabanten! (ostmassekaross!)

Nä jag vägrar att vara med i ett pajkastningsforum så länge inte admin ändrar nere vid moparlänkarna från Challanger till,,,,CHALLENGER!!

Har förresten sprängt en vadmuskel igår kväll så svara inte på detta,, jag är sur som attan!! :D

Best Olle B

http://mediaservice.photoisland.com/auction/Jul/2003762530554709360129.jpg

baging
2003-07-06, 10:48
Ja ja ja ja.... jag fick i alla fall en pokal på Power

"Kan NÅN ge den där tjötige jäveln en pokal så vi blir av med honom nån gång"

SÅ tror jag att det gick till ;)

Har förresten sprängt en vadmuskel igår

Du kanske skulle byta returfjädern till förgasaren till en lite mildare variant ;)

Slick Mo Fo
2003-07-06, 12:44
Ja ja ja ja.... jag fick i alla fall en pokal på Power... Det stod visst 1:a pris Power Meet 2003 på den :)

Grattis grattis! :lol: Stod det nåt mer än Power Meet, det kanske stod lite mera liksom, typ ARLA och förvaras väl kyld 1L :wink:

MoPar66
2003-07-06, 13:00
Snyggaste polkagrisen??? Nä skämt åtsido Grattis till din första plats

Stingray
2003-07-06, 13:09
Tack snälla mopar66 :)

DU é snäll du :)

MoPar66
2003-07-06, 13:25
:oops: tack

Magnus_H
2003-07-06, 21:16
Har förresten sprängt en vadmuskel igår kväll så svara inte på detta,, jag är sur som attan!! :D

Skaffa en Fårrd, då behöver du inte röra på fötterna. Det går alltid lika långsamt. :wink:

Goat 69
2003-07-06, 21:23
:D
Pajkastning...moget grabbar :wink: verkligen....fan va kul...det kör vi på eller vad säger admin :twisted: 8) :wink:

baging
2003-07-07, 00:32
Skaffa en Fårrd, då behöver du inte röra på fötterna

Va?? Trodde det var precis vad dom måste göra.... har inte dom ett hål i golvet som dom får paddla fram bilen genom att springa i?? Boss-modellerna hade viss ett större hål, å 429 SCJ-versionerna hade även hål för alla passagerare??? :lol: :lol: :lol:

Slick Mo Fo
2003-07-07, 02:01
Skaffa en Fårrd, då behöver du inte röra på fötterna

Va?? Trodde det var precis vad dom måste göra.... har inte dom ett hål i golvet som dom får paddla fram bilen genom att springa i?? Boss-modellerna hade viss ett större hål, å 429 SCJ-versionerna hade även hål för alla passagerare??? :lol: :lol: :lol:

Såå, lille lille AlBundy :mrgreen: Det är tur att det finns skoförsäljare som åker Dorge, så att vi goa Fordägare kan sko oss :lol:

Hälsa Peggy!! :lol:

baging
2003-07-08, 01:12
Självklart säljer Al skor.... det går ju åt ett å annat par när en Phord ska paddla sej nerför strippen ;)

Du som vet, vilken kvalitet på sula är det som gäller om ni skall ner under 14 sek??? Kan seglarstövlar ge bra grepp på klistrad bana??? :)

/Dork

Slick Mo Fo
2003-07-08, 09:25
http://bedrock.iwebland.com/funstuff/computer/wallpaper/fred_wallpaper_800x600.jpg

/Fred 8)

MeFirstCharger70
2003-08-06, 03:29
Hmm, många inside skämt här, men kul att läsa :D
Den där hund historien fick mig att sätta kaffet i halsen...

Jag tror att jag skrev ner mina teser angånde "Riskokar bilar och dess ägare" under fel rubrik... Nåväl, ni hittar mina 35 teser under rubriken 2 Fast 2 furious... Hmm, dethär är väl pajkastnings forumet eller?

Tommen

baging
2003-08-09, 23:42
Jorå, det här är pajkastningen, fast Tommy aka Stingray blev så lessen av våra påhopp att vi inte vågar skriva mer om hans badkar....
Har dock varit långt upp i Lapphelvete och testat Slick Ho Mo's Mustang, numer känd som Phård Mustalainen, så det kan tänkas att det kommer lite hugg på honom snart ;)

Slick Mo Fo
2003-08-20, 11:25
Jorå, det här är pajkastningen, fast Tommy aka Stingray blev så lessen av våra påhopp att vi inte vågar skriva mer om hans badkar....
Har dock varit långt upp i underbara Sundsvall och testat Slick Mo Fo's Mustang, numer känd som MrBIG, så det kan tänkas att det kommer lite hugg på honom snart ;)

Muhaaaaaa!! :twisted:

Stingray
2003-08-21, 10:53
Jorå, det här är pajkastningen, fast Tommy aka Stingray blev så lessen av våra påhopp eftersom han vet att vi också vill ha en Corvette, vi har ju faktiskt sagt det till honom....
Har dock varit långt upp i Sundsvall, i Nordnorska bergskedjan, och testat Slick Ho Mo's Pizza Musse, numer känd som Lloyden, så det kan tänkas att han kommer att sälja den snart för en underbar Corvette snart ;)

Nöff Nöff!! :twisted:

Slick Mo Fo
2003-08-21, 20:19
Jorå, det här är pajkastningen, fast Tommy aka "The Huddinge Nightmare" blev så lessen av våra påhopp eftersom han vet att hans plast-badkarls-sonette suger raggarpung, vi har ju faktiskt sagt det till honom.... ;)
Har dock varit i wonderschööön Sundsvall och testat Slick Mo Fo's Chebby-killer, numer känd som LawBraker, så om Gud är God så kanske han kommer sälja den nån gång, så kan Chuddinge Tompesh uppgradera sig till en riktig karl ;)

Nöff Nöff!! :twisted:

Mjauuuu!! :twisted:

Stingray
2003-08-21, 21:31
Ingen kommentar... behöves inte sänkas sig till DEN Fård Nivån HA HA HA

Slick Mo Fo
2003-08-21, 23:24
Jaa, så mycket lägre än så här törs vi inte gå,,, för då är väl det kokta fläsket hundbitet :roll:

baging
2003-08-22, 00:35
numer känd som LawBraker

Muahahaha.... brake = broms = Lagbromsen :roll:

Innan du får ingå i Team Lawbreaker får du nog lära dej stava till det rätt...... prospectjävel ;)

så om Gud är God så kanske han kommer sälja den nån gång, så kan Chuddinge Tompesh uppgradera sig till en riktig karl

Men snälla, visste inte du att Choddige-Tompesh knäböjer mot Mecka ett antal gången om dan..... Gud är god.... nä, "Allah är stor" brukar han skrika innan han vrider om nycken på badkaret :lol: :lol:

Frexten, undrar om jag inte sett ett radband hängande i backspegeln på Phord Mustalainen?? ;)

Stingray
2003-08-22, 01:23
Radband?? Uppe vid Norska bergen hänger det inte radband i backspegeln utan snökedjor.... och startkablar är std om man åker Phård tihi

Slick Mo Fo
2003-08-22, 17:01
Ja jösses, jag hade glömt bort att Choddinge-Tompesh diggar Allah. Nåväl vi lever i ett fritt land.
Men Tomesh, oss emellan,,måste du för varje kula på ditt radband upprepa "Må Allah ge mig 10 kameler ,8 åsnor å en Korvette med en riktig plåtkaross när jag dör" ?

:roll:

Stingray
2003-08-22, 21:48
vad ska man med plåtkaross till? Dom rostar ju bara

Slick Mo Fo
2003-08-23, 15:52
vad ska man med plåtkaross till? Dom rostar ju bara

Va!! Rostar?? var? :roll: Min gamla Musse har aldrigt rostat 8)

baging
2003-08-24, 00:05
Ok, nu tar vi det EN gång till!!!!!

Plåt bygger man bilar av och plast bygger man båtar av!!!

De ska skramla när man krockar!!!!

Stingray
2003-08-24, 00:09
säger han som vill ha en gt40 i Plast

baging
2003-08-24, 00:12
Njaej, helst aluminium, men kitten finns inte med det alternativet ;)

Eller vafan, va säger jag?? Vaddå vill ha en GT40?? Det är ju en PHÅÅRD... gud förbjude.... eller Allah då i Choddige-Tompesch fall :-)

Slick Mo Fo
2003-08-24, 10:29
Njaej, helst aluminium, men kitten finns inte med det alternativet ;)

Eller vafan, va säger jag?? Vaddå vill ha en GT40?? Det är ju en PHÅÅRD... gud förbjude.... eller Allah då i Choddige-Tompesch fall :-)

Meh, Ford gör fina bilar 8)

http://www.cobracountry.com/posters/CompFordGT40-24x36-1b.jpg

baging
2003-08-26, 23:56
Å förresten grabbar, så skall ni inte bråka... jag VET ju att ni egentligen älskar varann ;)

http://home.swipnet.se/~w-31276/images/gm_phord.jpg

Stingray
2003-08-27, 00:39
ASGARVAR :) Humle o Dumle

baging
2003-08-27, 19:15
:lol: :lol: :lol:

ASGARVAR Humle o Dumle

Näh, då skulle ni sett ut såhär....MUAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

http://home.swipnet.se/~w-31276/images/humledumle.jpg

Slick Mo Fo
2003-08-27, 19:17
MUHAAAAAAAA!! Humle å Dumle :lol:

Mopar Power!!??

http://hem.bredband.net/b107721/titta1.JPG

Wihaaaa,, EN HÄSTKRAFT!!!
http://hem.bredband.net/b107721/10278ford_girl.gif

baging
2003-08-27, 21:19
Jodu, nästan lika möe mos som i din 289a 8)

Kan ju meddela att benen knappt bar efteråt.......

http://130.161.216.66/mike/sandwich/gifs/engines.gif

/S!

Stingray
2003-08-27, 21:44
Så där ojämt går i alla fall inte en Chevy he he he

baging
2003-08-27, 22:38
Nä, jag förstår det, ju vassare desto ojämnare brukar dom ju gå.... ;)

Stingray
2003-08-27, 22:43
jo, men det där tre har nåt fel på tändningen eller så har motorfästena gått av

Stingray
2003-08-28, 16:16
:lol: :lol: :lol:

ASGARVAR Humle o Dumle

Näh, då skulle ni sett ut såhär....MUAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Nu ska ni faan vara snälla annars jäklar....

http://www.stingray.nu/polis.jpg

Janne
2003-08-28, 20:51
He he kolla här.... http://thenandnowclassicauto.com/page2.html

Slick Mo Fo
2003-08-28, 23:25

http://www.stingray.nu/polis.jpg

Muhaaaa!!! Men Tompesh hur gör man en mantelrörelse UTAN att klämma tummen? Muuuhaaaa!!!

baging
2003-08-28, 23:35

Hmmm.... det där måste va taget INNAN du blev degraderad till ABAB-vakt i Brandbergen?? :lol:

He he kolla här....

Hmmm.... var hittar man en Mopar-knapp??? Kanske bäst att den inte finns med, då hade skärmen skakat ut genom dörrn.... ;)

baging
2003-09-20, 22:48
Å förresten, nu har jag hittat bevis på att det verkligen ÄR en båt Tompesh har:

http://www.noagendasportfishing.com/vette1.jpg

MUAHAHAHA

Slick Mo Fo
2003-09-21, 18:55
Å förresten, nu har jag hittat bevis på att det verkligen ÄR en båt Tompesh har:

http://www.noagendasportfishing.com/vette1.jpg

MUAHAHAHA

Är det en bil eller är det en båt?? Vad tusan är det??

Jaa, det är en Chebby Korvett :-)

baging
2003-09-21, 22:29
Undrar hur fort det måste gå innan den planar??
Konstigt egentligen, att använda en Chevamotor i en båt.... dom är ju mest kända som bojsänken.... MUAHAHAHAHA!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Stingray
2003-09-22, 14:56
Undrar hur fort det måste gå innan den planar??
Konstigt egentligen, att använda en Chevamotor i en båt.... dom är ju mest kända som bojsänken.... MUAHAHAHAHA!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

LIPAR :-D

Stefan N
2003-09-22, 15:53
Cheva flyter bäst :?

baging
2003-09-23, 17:27
Å att en Korvett eller Corvette verkligen ÄR en båt, kan vi se ytterligare bevis på här:

http://www.tmbk.no/taran1no.htm

Ere de dom är dom där rören på sidan på Tompesch's bil, torpedtuber?? :lol:

Stingray
2003-09-23, 18:17
Ere de dom är dom där rören på sidan på Tompesch's bil, torpedtuber?? :lol:

Ja det är det så nästa gång jag kommer till buschen så kommer jag att torpedera din plastkarossPizzaRäzer

baging
2003-09-24, 01:41
Det gör inget, det är ju bara en Chevrolet plastkarossPizzaRäzer
:roll:

Magnus_H
2003-09-25, 18:22
Jaha! det är därför det inte finns något baksäte, utan där förvarar man utombordaren. :lol:

baging
2003-09-25, 23:49
Jaha! det är därför det inte finns något baksäte, utan där förvarar man utombordaren

LOL!! Exakt... å vad jag vet kör Tompesh med ytskärande rostfri prop på sin utombordare :)

Men, vad jag inte fattar, är att om man lixom vände på hela bilen/båten så fick dom ju en alldeles utmärkt katamaran.... dom framskärmarna borde bära bra ;) Fast å andra sidan så vet jag oxå att dom läcker in vatten på ovansidan, så det kanske är därför ;)

Stingray
2003-09-26, 23:34
Men Va FAAAN..... Ni har ju inte fattat någonting vad det gäller Corvetter.... Att sitta på huk framför fronten är som att ligga mellan bebeb på en vacker kvinna med brösten (skärmarna) stående rakt upp :)

Det kommer ni aldig få uppleva med era RAKA PLATTA bilar.... HA

"Farbror Bosse"

Stefan N
2003-09-27, 00:41
Att sitta på huk framför fronten är som att ligga mellan bebeb på en vacker kvinna med brösten (skärmarna) stående rakt upp :)
Blundar å drömmer mig bort http://rejsa.nu/forum/images/smiles/faga1.gif

MoPar66
2003-09-27, 13:55

Var blir filmen av??

Stingray
2003-09-27, 15:52
NEEEEEJ.... Ingen jävla film vill vi se.... för då kommer jag att lägga ut att bilder jag har från alla år på Fröken Baging

baging
2003-09-28, 00:55
Ujujuj, det där är bara tomma hot, du har inga bilder som på mej som jag behöver vara orolig för att du visar :)
Dock av hänsyn till våran Crewchief, funderar jag på om det kanske skulle räcka med en liiiiten ljudfil från händelsen ;)

Stingray
2003-09-28, 02:38
Ujujuj, det där är bara tomma hot, du har inga bilder som på mej som jag behöver vara orolig för att du visar :)
Dock av hänsyn till våran Crewchief, funderar jag på om det kanske skulle räcka med en liiiiten ljudfil från händelsen ;)

Ja det tror jag räcker... absolut *s*

MoPar66
2003-09-28, 11:03
Nä nu vill vi se filmen!!
Kan man köra omkring i en polkagris färgad plastbåt utan att skämmas så vad är då så farligt att visa en liten filmsnutt med en hund hängande i sidfläsket? :P

baging
2003-09-29, 16:43
Jo.... det är klart Mopar66, det har du ju rätt i.... men den är klart pinsam, den där hundhistorien...
Dock skulle man kanske kunna våga sej på och visa Tommy/Tompesch/Crewchief när han var ute å provkörde sin ALLRA första Corvette.... detta var då vid samma tillfälle som hundbettet, och jag antar att han kände sej rätt manlig efter att ha fått testa sin Kårvett :lol:

Fattar inte associationen med en snygg tjej dock :lol:

Våran kära Crewchief testar pulvret!! "Öhh, ere nå mos i maskin?" (http://home.swipnet.se/~w-31276/images/tommys1stvette.rm)

RIKTIGT kass kvalisort på filmen dock..... men men, håll te godo ;)

MoPar66
2003-09-29, 18:03
Fruktansvärda krafter i den maskinen man såg ju att han nästan tappade kontrollen på det monstret men fick ordning på den igen. Var det ett litet hjulsläpp han fick där?? :twisted:

baging
2003-09-29, 18:08
Jo, trots spole släppte det lite otäckt en stund, men som sagt, Tompe va allt go te å re opp'et igen ;)

Jag kan ju meddela att det var sånt grymt mos i maskin att han blev liiiite förvriden i ansiktet en stund efteråt.... lite sådär g-skrynklig lixom....

Läskigt vad en Kårvät gan göra med ens anletsdrag :roll:

http://home.swipnet.se/~w-31276/images/crewchief.jpg

Fniss ;)

Magnus_H
2003-09-29, 18:47
Lättade inte framhjulen lite i starten?
Och vilket ljud, det var väl risk att fyllningarna skakade ut ur tänderna.
Äkta Chevy power, är bara "Gränna stripsen" som saknas. :lol:

Stingray
2003-09-29, 21:11
Fan vad svarthårig jag var där då, ser ju ut som en bergsturk

baging
2003-09-30, 02:26
ser ju ut som en bergsturk

Ehh... ok, NU VET vi varför du tillber Allah varje gång polkagrisen skall vevas igång.... vafan, det är ju rena Michael Jackson-förvandlingen... från becksvart bergsturk till gråhårig gubbjävel på 10 år....hmm ;)

Men vafan, det var inte bara du som såg musko ut... Putte aka Slick50 aka FoHoMo såg ju i mitt tycke ut som Thomas Ledins tvillingbrorsa med sitt välborstade släta hår, men Carola tycker han liknade Tito Beltran mer :lol:

De var bara jag som var lika snögg som jag alltid varit och alltid kommer va 8)

Hehe.... kom just på ett nytt namn till vårat eminenta race team:
Posers Racing
Då räcker det med att vi bara glider omkring bilarna och bara ÄR sketsnygga :-)

Stingray
2003-09-30, 10:27
JAaaaaaaaaa POSERS RACING ska de va :)

Magnus_H
2003-09-30, 19:12
Ehh... ok, NU VET vi varför du tillber Allah varje gång polkagrisen skall vevas igång....
Vi rättrogna vänder ju oss mot "Room 13" i Highland Park. :wink:

baging
2003-09-30, 21:50
Vi rättrogna vänder ju oss mot "Room 13" i Highland Park.

...i byggnad 135 ;)

MoPar66
2003-10-04, 10:42
Halloj boys
Här har jag hittat en leksak till Tommy istället för det där hörnbadkaret med Grännastripes på. Här får han ju känna på lite kraft.
http://timskelton.com/valkyrie/photos/psycho_bike.jpg
http://timskelton.com/valkyrie/photos/psycho_bike_2.jpg
http://timskelton.com/valkyrie/photos/psycho_bike_3.jpg

wowbagger
2003-10-05, 15:03
Vilken jäkla tråd. :lol: :lol: E det Corvette bashing på gång? :lol:

baging
2003-10-06, 00:32
E det Corvette bashing på gång

Hehe, av nån märklig anledning har det blivit så, men påhopp av alla de slag är välkomna ;)

Du Mopar66, den där va fanimej värre än Tommys Gränna-räser... hur det nu kan vara möjligt :)

wowbagger
2003-10-06, 15:40
Jag vet inte om jag vill ge mig in i denna tråd.Vet inte vad man ska skriva,jag e helt enkelt för snäll :lol:

baging
2003-10-07, 00:22
:)

Du får väl hjälpa Tommy att hålla Corvette-fanan högt ;)

Wrap your ass in fiberglass,drive a Bayliner :wink:

wowbagger
2003-10-07, 17:31
Bayliner,hihi..Hellre Sportbåt än Stålpråm :lol:

MoPar66
2003-10-07, 18:19
kolla här Mrbaging här har vi beviset på att det är en plastbåt han kör omkring med vår käre Stingray
http://r2d2-tng.df.lth.se/~cruzing/byacruz0309/dsc00679.jpg

baging
2003-10-07, 23:08
Muahaha.... den berömda stålpropen, klockrent!!! :lol:
Antar oxå att den är fullt tillräckligt stor för en 427a ;)

Frexten, kanske är den som wowbagger saknar eftersom hans är trasig... eller är det backslaget måhända?? ;)

baging
2003-10-07, 23:15
Å förresten, kan vi nu kanske vara överrens att det inte behövs mer bevis på användningsområdet?? 8)

http://home.swipnet.se/~w-31276/musclecar/corvetteboat.jpg

Stingray
2003-10-08, 10:44
Å förresten, kan vi nu kanske vara överrens att det inte behövs mer bevis på användningsområdet?? 8)

Öööhhh.... det där är ju ingen Corvette, det där är en Korvett

wowbagger
2003-10-08, 20:13
Muahaha.... den berömda stålpropen, klockrent!!! :lol:
Antar oxå att den är fullt tillräckligt stor för en 427a ;)

Frexten, kanske är den som wowbagger saknar eftersom hans är trasig... eller är det backslaget måhända?? ;)

vad gör den där?

baging
2003-10-09, 00:36
Öööhhh.... det där är ju ingen Corvette, det där är en Korvett

Nope, kolla stavningen både på sidan och i AKTERN.....lol.....

vad gör den där?

Hehe... driver badbaljan framåt såklart, en s.k. Turbo-Hydro-Aqua 400 ;)

baging
2003-10-10, 00:45
Jaha, då var det dax igen.... fler bilder på båtar.....

Funderar på om inte Corvetteägarna skulle ha ett eget forum istället för att vara här och promota sina badkar??

MuscleBoats.nu kanske? Eller MuscleTubs.nu??? ;)

http://home.swipnet.se/~w-31276/musclecar/Y4147-2.jpeg

http://home.swipnet.se/~w-31276/musclecar/Y4147-3.jpeg

Slick Mo Fo
2003-10-10, 07:25
Jaha, då var det dax igen.... fler bilder på båtar.....

Funderar på om inte Corvetteägarna skulle ha ett eget forum istället för att vara här och promota sina badkar??

MuscleBoats.nu kanske? Eller MuscleTubs.nu??? ;)

Muhaaa!! Det är ju klockrent, fast "MuscleTubs.nu" verkar lite överdrivet, jag tror att "Tubs.nu" blir bäst, för alla vet vad det är ändå :D

Jag har ett förslag på deras logga :)

http://www.yopi.de/images/prod_pics/50/e/50994.jpg

Stefan N
2003-10-10, 11:23
Ja ja nu får de va bra! åk iväg med era Rost högar!

http://www.importexporthelp.com/images/eshield23.jpg

http://www.importexporthelp.com/images/eshield11.jpg

http://w1.602.telia.com/~u60204486/bilder/Pipensprojekt/100-0015_IMG.jpg

http://www.geveko-industri.com/image/a51_1.jpg

wowbagger
2003-10-10, 16:22
All form av kopiering ska ju ses som smicker :lol: När får vi se den första Dodgebåten? :wink:

Hugger
2003-10-10, 17:09
Snälla Admin!!

Kan vi inte få en tråd som heter just "Pajkastning", där vi kan bete oss som dom 5-åringar vi blir när nån klagar på bilen, eller berättar att deras är betydligt snabbare?? :)

En rejäl pajkastning kan ju faktiskt vara riktigt kul, och förhoppningsvis håller sej diskussionerna seriösa i alla andra ämnen!!! ;)

:roll: ..du hade så rätt....forumets hetaste tråd va?! :lol:

/admin

Hugger
2003-10-10, 17:26
Verkar som att det pågår hemliga försök att lära gamla Mopar's att simma oxå :wink:

http://forum.musclecars.nu/bilder/usnavy.jpg

Stingray
2003-10-10, 18:34
Verkar som att det pågår hemliga försök att lära gamla Mopar's att simma oxå :wink:

MOoooaAAAaaaaHHHhhhAAaaaHHHHhhaaaaaaa

Stefan N
2003-10-10, 19:07
Kryssler simma http://rejsa.nu/forum/images/smiles/laughing.gif Dömt att misslyckas http://rejsa.nu/forum/images/smiles/faga1.gif

Stingray
2003-10-10, 19:31
Kryssler simma http://rejsa.nu/forum/images/smiles/laughing.gif Dömt att misslyckas http://rejsa.nu/forum/images/smiles/faga1.gif

Ha ha ha ha.... definitivt... men rosta kan dom... fast i mina ögon ser det där ut som en Fairlane ?

wowbagger
2003-10-10, 20:01
Det där e väll det enda sättet att få en Ford/Mopar att accelerera hyffsat :lol:

Stefan N
2003-10-10, 20:12
Det där e väll det enda sättet att få en Ford/Mopar att accelerera hyffsat :lol:
http://rejsa.nu/forum/images/smiles/bowdown.gifhttp://rejsa.nu/forum/images/smiles/bowdown.gifhttp://rejsa.nu/forum/images/smiles/bowdown.gif

Stefan N
2003-10-10, 20:12
http://rejsa.nu/forum/images/smiles/bowdown.gifhttp://rejsa.nu/forum/images/smiles/bowdown.gifhttp://rejsa.nu/forum/images/smiles/bowdown.gif

baging
2003-10-11, 00:45
Ujujuj, nu attackeras det på bred front ser jag.... ;)

Det där med Corvettebåtar var tydligen ett känlsigt ämne.... hehehe...

http://www.callawaycars.com/Images/malibucollage.gif

Åhhh, va synd, en 69 Z28 som ingen vill ha..... :twisted:

http://carsinbarns.com/bowtiesinbarns/files/69_Z28_Camaro.JPG

Slick Mo Fo
2003-10-11, 07:07

Det där ser ju ut som personalparkeringen på General Morots Headquarter :lol:

Stefan N
2003-10-11, 12:10
Mot anfall 8)
http://carsinbarns.com/moparsinbarns/files/BEE_4_68.jpg

Använder ni era bilar som arbetsbänkar!??
http://carsinbarns.com/moparsinbarns/files/hemirunner.jpg

Denna motor är väl som andra MOPAR motorer INTE SÅ SNABBA, men grön kraft är det iaf. :D
http://carsinbarns.com/moparsinbarns/files/jan%2002/9.jpg

Var gräset grönare hos oss!??
http://carsinbarns.com/moparsinbarns/files/jan%2002/Mvc-003s.jpg

MoPar66
2003-10-11, 12:18

Det där ser ju ut som personalparkeringen på General Morots Headquarter :lol:

http://carsinbarns.com/bowtiesinbarns/index.htm

Stefan N
2003-10-11, 12:42
MoPar66, denna länken visar ju bara hur dåligt ni Mopar folk kör våra bilar :P http://carsinbarns.com/bowtiesinbarns/files/camaroinwoods1.JPG

MoPar66
2003-10-11, 14:55
MoPar66, denna länken visar ju bara hur dåligt ni Mopar folk kör våra bilar :P
vete fan om det beror på oss det är väl mer att bilarna håller dålig klass. :twisted:
Man är ju van att bilarna håller för lite race men det gör de tydligen inte enligt bildbeviset på länken ovan 8)

Slick Mo Fo
2003-10-17, 21:28
Faaan Tommy, har du fått Fanta som sponsor??

http://www.fanta.dk/showmovie.asp?mid=8D1FB45B-67F9-4C9A-A068-80646F2DAC58

:D

Magnus_H
2003-10-18, 18:08
Ja, dom måste väl ha reklamtavlor som är tillräckligt långsamma för att man ska hinna se reklamen :D .

MoPar66
2003-10-22, 11:39
Titta här vad jag hittade en Dart med Gränna stripes. Har Mr Baging blivit avundsjuk på Tompas Grännaracer :?:
http://www.moparstyle.net/photoalbum/data/508/160la_dart.jpg

baging
2003-10-22, 11:46
Faan, nu kom ni på mej ;) Tyckte dock det var snyggare med ränderna på tvären än som Tommy's på längden :)

Hmmm.... behöver nog vara en bil i "real steel" för att palla landningen...

MoPar66
2003-10-22, 15:39
Faan, nu kom ni på mej ;) Tyckte dock det var snyggare med ränderna på tvären än som Tommy's på längden :)

Hmmm.... behöver nog vara en bil i "real steel" för att palla landningen...
Det var väl lättare o maskera stripesen stående var väl därför du tyckte det blev bättre , slapp du ligga ner på knä iallafall :D eller du rollade den bara med vit färg?

baging
2003-10-22, 18:16
Nja, det började med en sån där Scatpack-rand över skuffen, å vafan, när rollern ändå var framme så..... :)
Tommy kallar ju sin för "The American Dream", så jag tänkte kanske min kunde heta "The Gränna Nightmare" eller nåt sånt ;)

MoPar66
2003-10-22, 19:51
Ser jag rent fel kanske men sitter inte motorn bak på den tycker att headersen sticker ut vid bakhjulet iså fall har du haft möed o göra för o få dit den där :D
Där är ju ett sjuhelvetes drag i en MoPar så det är klart att man drar motorn ur sina fästen o då kan det kanske hända att motorn förflyttar sig :twisted:

baging
2003-10-22, 23:36
Exakt, hade ju lite problem med det där ett tag, fick flytta sätet så långt till vänster det gick så man inte satt ivägen när maskin kom farande genom kupén.... trassligt bara att hålla på och byta kardan efter varenda repa.... försökte backa nerför strippen en gång för att räta ut korkskruven, men det funka inge vidare. Å gaswire var oxå ett problem ett tag, men nu kör jag med grov gummisnodd så nu funkar det :)

Det har sina problem att ha maskiner med bra ryt i, men man vänjer sej till slut ;)

baging
2003-10-22, 23:42
Å se här vad jag hittat, ett tidigt hemligt foto på en av dom första Corvette-prototyperna.... :lol:

http://www.rahul.net/mcgrew/derby/photos/d98y01.jpg

Slick Mo Fo
2003-10-23, 11:17
"Vem får måla sin bil som en polkagris,
och sitt får och sin mössa på samma vis?
Jo, det får Tompesh göra, som sin GrännaRacer kör,
fyra turer om dagen till Hälsingör.
Där han äter semlor med vitlöks-smör!"

:shock:

baging
2003-10-23, 11:56
LOL..... vafan, har du rökt nåt skumt idag??? LOL

wowbagger
2003-11-07, 18:56
Jaha..Kan vi nu konstatera att GM har gjort dom ballaste,snyggaste,snabbaste och mest åtråvärda bilmodellerna? :P

MoPar66
2003-11-12, 20:07
Jaha..Kan vi nu konstatera att GM har gjort dom ballaste,snyggaste,snabbaste och mest åtråvärda bilmodellerna? :P
Fortsätt du att leva i din drömvärld, så kan vi fortsätta leva i verkligheten eller hur Mr Baging :D

baging
2003-11-12, 21:54
Kan vi nu konstatera att GM har gjort dom ballaste,snyggaste,snabbaste och mest åtråvärda bilmodellerna?

Ehhh.... ironi eller??? Fattar du nåt Mopar66??? :shock:

MoPar66
2003-11-12, 22:24
Kan vi nu konstatera att GM har gjort dom ballaste,snyggaste,snabbaste och mest åtråvärda bilmodellerna?

Ehhh.... ironi eller??? Fattar du nåt Mopar66??? :shock:
Nope, men han kör väl en corvette behövs väl inte sägas mer :D

Stefan N
2003-11-13, 00:40
Ja de gör ju inga "Moppar" som de andra kör :mrgreen:

baging
2003-11-13, 00:46
Nope, men han kör väl en corvette behövs väl inte sägas mer

Hmmm, vänta nu.... kan man verkligen köra ett badkar??? Näääää, detrorjante 8)

wowbagger
2003-11-13, 16:50
Oj oj oj...När ska ni komma till insikt egentligen? :lol: :lol:
Mvh Styrenkaptenen..

chief many horses
2003-11-13, 17:57
De syns tydligt att mopar bilarna på sid 8 haqde trähjul
dom e så långsamma att dom hunnit slå rot :twisted:

BeeKeeper
2003-11-21, 22:12
:D :D :D
Har inte orkat läsa denna tråden tidigare, men tråkigare kan man ju ha en fredagkväll när barnen somnat och äkta hälften halvsover framför burken (och hade glömt fylla på barskåpet!). Ni är ju en samling riktigt trevliga pojkar med gemensamma minnen av hundattacker mm. (När får vi se detta???)
Vill passa på att lämna ett bidrag till tråden och kommentera ett par tidigare inlägg från plastbilsägare:

Ja, chebby kanske är bättre på att plasta badkar, men skal det gå undan så krävs motorisering från Ma MoPar...

http://www.hurrikain.com/marine_images/Drag'n'fly/drag-n-fly2.jpg

wowbagger
2003-11-21, 23:40
DÅ kan jag kontra med denna båt med dubbla L88or..
http://www2.freepichosting.com/Images/108946/0.jpg

baging
2003-11-22, 00:12
DÅ kan jag kontra med denna båt med dubbla L88or

Observera att Chrysler driver fram sina rekordbåtar med motorer avsedda för ändamålet.... är det vad Chevrolet gör oxå?? ;)

baging
2003-11-22, 00:15
hundattacker mm. (När får vi se detta???)

Ja, tyvärr är det som så att Tommy har hotat att säga upp bekantskapen för all framtid om vi offentliggör hans hundskräck och hängande sidfläsk, så vi får nog hålla på filmsnutten lite.... iallafall tills vi tröttnat på honom :)

wowbagger
2004-02-08, 21:10
Gm e bäst... :lol:

Patrik 440
2004-02-08, 21:54
Gm e bäst... :lol:

Nja, nog för att en del dollar till min lön kommer därifrån men jag håller allt på-->http://www.zsh.net/upload/members/td/499617472tdcoolpenta.gif ändå.

http://ul.zsh.net/td/1007104478tdNewylow.jpg

Mvh Patrik

baging
2004-02-08, 23:30
Hehe, som sagt:

Nice little Chevys goes to heaven...
Put there by Badass-Mopars from hell!! ;)

DusterV8
2004-02-09, 18:30
vafan pajkastningen verkar ju funka och det verkar så illa att gm ska hålla sej till båtar...

MrGasser
2004-02-09, 19:29
så länge det inte är en riskokare så går det mesta ner här... :wink:

DusterV8
2004-02-09, 19:54
håller med föregående även om jag är mopar åkare... men mopar piskar gm från rödljusen... e det så att alla inte har råd att åka mopar?

baging
2004-02-09, 21:19
Antar att det blir dyrare att ha både bil och båt, istället för att kombinera de bägge till en, som Vetteägarna gör ;)

MoPar66
2004-02-09, 21:22
Antar att det blir dyrare att ha både bil och båt, istället för att kombinera de bägge till en, som Vetteägarna gör ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vigg
2004-02-10, 13:23
Vad var det nu Mopar stod för igen?
"Misständer ofta på allmän rastplats?" :D

vigg
2004-02-10, 13:26
Och Ford..."Fasansfullt otroligt rackig dynga?" :twisted:

Kirre
2004-02-10, 13:53
Fåård = familjen olssons rullande dass

Bättre med tio mopar på tippen än en på strippen

MoPar66
2004-02-10, 14:09
Bättre med tio mopar på tippen än en på strippen
Rädd för konkurrens på strippen?? :D

Stefan N
2004-02-10, 21:54
DODGE - Drips Oil, Drops Grease Everywhere :lol:

MeFirstCharger70
2004-02-18, 04:48
om jag nu ska uttala mig oxå... Som skrivet i min signatur..

-I would rather push a Mopar down the road, than drive a Pford or Shevy!!!

DusterV8
2004-02-18, 17:13
håller med föregående talare :)

skäms nästan lite för att jag åker caprice på vintern :oops: nu försa jag mej....

baging
2004-02-18, 17:42
Det är inget att skämmas för, jag har oxå en Chebby som bruksbil, en 98 Camaro Cab... Den duger som tillåfrånbil och är perfekt om man inte vill slita på dom riktiga bitarna (läs: Mopar) ;)

Kirre
2004-02-19, 12:19
Det är inget att skämmas för, jag har oxå en Chebby som bruksbil, en 98 Camaro Cab... Den duger som tillåfrånbil och är perfekt om man inte vill slita på dom riktiga bitarna (läs: Mopar) ;)

Chevan är väl det som fungerar måste väl vara bättre än moppar

DusterV8
2004-02-19, 22:49
nu får kirre ta¨å ge sej lite.. det tog ju flera månader att skrota lådan i moparprodukten som det finns pulver i, i chebbyn som har en orkeslös 350 så tog det inte ens en vecka att skrota lådan så slutsatsen måste vara att mopargrejorna är strået bättre :D

Nova67ss
2004-02-19, 23:11
På seminariekursen fick vi lära oss att:

mopar bilarna hade chassien som kokt spagetti :shock: :lol:

Chevrolet och BOP bilarna var Styvare och körde med preload på förarsidan (sitter alltid en förare i bilen sas.)

Och tyvärr (är GM gubbe) var FORDARNA de styvaste produktions chassierna, från start... Hatten av till ford här då.. :? :wink: :roll: :lol:

DusterV8
2004-02-19, 23:29
det dära lätt ju lite jobbigt... men jag litar på mitt gamla moparchasie iaf för dustern e stadigare i hög fart en nån annan bil jag kört inklusive fordar, fast det kanske är undantaget som bekräftar regeln...

kul med information iaf även om man gillar mopar :D

Patrik 440
2004-02-22, 21:34
http://ul.zsh.net/td/123774361tdHitChevy.gif

:wink:

/ Patrik

DusterV8
2004-02-22, 23:13
patrik 440 har hittat en bra bild som rör sej ser jag :D fick iaf ingen reaktion på växelådskvaliten så jag tolkar det som att mopar låderna funkar bäst!

DusterV8
2004-02-27, 23:06
nu har det vart tyst flera dar på den hära tråden e det så att chebby å phord åkarna insett att dom måste jobba istället för att sitta hära så dom oxå har råd å köpa en mopar? :wink:

baging
2004-02-28, 00:15
Dom törs inte komma hit, så vi ger dom lite skit på deras egen mark... Just nu pågår lite tjafs på FORD/Tekniska frågor & svar/X-motor.

Välkommen ;)

Slick Mo Fo
2004-02-28, 01:18
Dom törs inte komma hit, så vi ger dom lite skit på deras egen mark... Just nu pågår lite tjafs på FORD/Tekniska frågor & svar/X-motor.

Välkommen ;)

Sååå,,,du kan väl få ett tekniskt svar på en 727a då, en låda vars utväxling bara en mor kan älska :lol:

baging
2004-02-28, 01:20
Sååå,,,du kan väl få ett tekniskt svar på en 727a då
Ok, en fråga då... MÅSTE jag ha governorn när jag kör manuellt hus?? ;)

Slick Mo Fo
2004-02-28, 01:22
Sååå,,,du kan väl få ett tekniskt svar på en 727a då
Ok, en fråga då... MÅSTE jag ha governorn när jag kör manuellt hus?? ;)

Nä, det behöver du INTE! Den styr oljetrycket och kör du med manuellt ventilhus så behöver du den inte.

baging
2004-02-28, 02:27
Den styr oljetrycket

Till vad?? Berätta nu!! Nååååå ;)

Slick Mo Fo
2004-02-28, 09:04
Den styr oljetrycket

Till vad?? Berätta nu!! Nååååå ;)

Ja, om du tänker efter lite själv. Alltså du behöver inte Govenorren om du kör med manuellt ventilhus,,,, men eftersom du frågar sååå påverkas govenorn av centrifugalkrafterna och sitter på den utgående axeln, den styr när den ska "automat" växla, liksom.

Men ,jag har en liten fråga till dejj då :wink:

Vad gör vacuum modulatorn? :idea:

baging
2004-02-28, 10:59
Hehe... nu har du gått igenom manualerna, men det är rätt ;)

Men ,jag har en liten fråga till dejj då
Vad gör vacuum modulatorn?

Ingen aning... skiter fullständigt i det eftersom jag inte behöver nån :lol:

DusterV8
2004-02-29, 20:31
vakummodelatorer är ett helvetes elände den fan strulade på min caprice helt klart överflödigt trams helt enkelt

wowbagger
2004-03-01, 20:13
Jisses...Ingen som har någon ny,intressant anfallsvinkel?Det vi har kommit fram till e att Corvetter e båtar på hjul, Ford suger hårt och Mopar e ett släkte för sig som knappt e värt namnet "bil"..Några ideer?

baging
2004-03-01, 22:40
Ingen som har någon ny,intressant anfallsvinkel
Jorå, om vi skulle prova att pajkasta lite på våra egna bilar.... jag menar, INGEN kan ju vara rakt igenom nöjd med aset som står i garaget halva året och kostar tid, pengar och äktenskap och förorsakar skärsår, brännsår, blåmärken och olja i håret?? ELLER???

Själv är jag jävligt less på Chryslers förbannade startmotorer just nu ;)

DusterV8
2004-03-01, 23:15
men baging nu får du väll ge dej? visst e det väll så att man tycker om att bränna sej på varma headers, linda in tröjan i vinkelkapen, bränna sej på svetslopperna, bli idiotförklarad av henne man delar tv med för att man lägger ner så mycket tid på bilen istället för att glo på dummburken, byta mopar startmotorer, och så vidare... eller är det så illa att jag just dummförklarade mej själv?

baging
2004-03-01, 23:51
eller är det så illa att jag just dummförklarade mej själv
Tror nog du just svarade på din egen fråga där :lol:

Döm själva: Hade i förrgår precis monterat tebax rattstången efter att ha väntat med det under 15 provstarter för att se om starten pallade trycket å helvetet rasar 5 minuter efter jag trasslat tebax rattstången, å DÅ ringer Tommy och är gnällig som en liten unge för HAN har, precis efter att han monterat sina nya GenV-toppar på sin MkIV-snurra, läst i sin "CBB interchangable reference manual" (observera EFTER han har monterat topparna) att hans nya toppar förmodligen kommer läcka vatten.... Vad säger man?? Jo, "Vafan Tommy, sluta gnäll... vi håller ju på med det här för att vi tycker det är så jävla KUL!!!"
Å i samma veva lipar Patrik över att dom hade enligt honom, minst ett par års leveranstid på hans roadholding-kit till Mustangen.... Å han ska fan inte gnälla, han har inte ens en käring att försvara sitt korkade beteende inför.... hans Mustang har snart passerat kostnaden för en hyfsad villa i Timrå ;)

Visst är vi friska, eller hur?? suck :roll:

Å förresten, nån mer här som pratar med sin bil som om det vore en polare?? Typ "Nämen hörru, vad trasslar du nu för, du ska ju få nya fina delar nu ju..." gärna i bedjande tonfall.....

NU har jag verkligen idiotförklarat mej själv :lol:

DusterV8
2004-03-01, 23:58
värkar som att vi alla fal är två om att vara smarta nog inse att vi nog är rätt pantade ändå :wink: vadå? det är väll inget fel på att prata med sin bil som en polare? har just kommit upp ifrån garaget var dära och ordnade sista målningen i motorummet hittade en skitbra färg :porfyrsvart hammarlack, den fastnar jättebra på en massa saker bland annat tösen minns tröja=) hon var ju däremot inte imponerad av vidhäftningsförmågan på vit tröja :?

Slick Mo Fo
2004-03-02, 00:55
Men HALLÅÅÅ!! Vad är det för fel med att tillbringa lördagskvällen vid blästern, i 6 TIMMAR, åka hem och peta näsan lite och sommna sedan medans man funderar ut hur man ska "tweaka" framvagnen??

Inget fel alls, helt NORMALT juh!! :wink:

Stefan N
2004-03-02, 01:02
http://www.corvetteforum.cc/zeroimg/smilies/yesnod.gif

DusterV8
2004-03-02, 16:57
kan inte tänkamej så mycket som slår alla dessa roliga saker som redan nämnts... jo ännu en av dessa riktiga höjdare var när växelådan trillade av domkraften och landade på min hand som jag naturligtvis placerat mellan betong golvet och lådan för att det inte skulle bli nåra skador på lådan=)

baging
2004-03-02, 17:24
Skit i handen, hur gick det med lådan??? :shock:

MoPar66
2004-03-02, 20:11
Som när jag skulle skruva fast huvudstrålkastaren och hade lagt skruvarna en bit ifrån bilen. Man hinner väl ta skuvarna för lampan kan väl inte trilla ur sitt fäste??
Visst en snabb förflyttning mot skruvarna o vad ser man ögonvrån jo lampan på väg ut från sitt fäste tvärnit tillbaka o försöka rädda den ,hinner precis ta den i sladdarna ,tror ni inte fanskapet smäller i kofångaren så lampglaset spricker :?

DusterV8
2004-03-02, 22:32
klart lådan klarade sej det är ju en sån dära lätt, smäcker och stark A999 mopar låda :D såna ska man ju vara rädd om, mycket bra grejor.. fan vet om det vart en th350 dom är ju svintunga då hade nog både blivigt håll i både lådan och betonggolvet, men jag hade nog lagt handen i mellan där oxå bara för att bekräfta att min iq är på en fiskpinnes nivå...

det dära med lampan känner man igen :? kanske inte just en lampa men det är ju murphys lag om alltings jävlighet!!

baging
2004-03-03, 00:42
Sedärja, fler som vågar träda fram och erkänna att dom är motorIDIOTER :lol:

Säg efter mej: JAG ÄR EN MOTORIDIOT!! :lol:

Fler storys!! Skönt att veta att man inte är ensam ;)

MeFirstCharger70
2004-03-03, 01:08
-Jag är en MOTOR IDIOT!!!

Jag vet inte ens var jag ska börja, så jag tror att jag borde skita i att svara, jag borde ju söka professionell hjälp och få börja käka läkemedel...

Dagen när jag köpte och tog hem min Charger skulle säkert ha slutat helt annorlunda om jag sett ca. 3 månader in i framtiden vid den stunden pengaran och nycklarna bytte hand. Just nu kan jag bara flina som en idiot..

Det senaste riktit ur idiotiska jag lyckades med var:

Jag bytte dörr lås på bilen. Först tog jag loss alla paneler och annat jäkelskap som man måste behandla med silkes vantar för att det inte ska gå sönder. Sedan fatta hur i helv.. låset egentligen kommer fast (Det visade sig vara för simpelt!). Fixade det till slut och skruvar fast panelerna och krom delarna för att sedan fatta att min jävla ficklampa ligger inuti dörren... Bara att tas loss allt igen... Inte nog med att jag gjorde det en gång, det hände igen när jag fixade den andra dörren... Jag är en idiot!!!

Mvh. Tommen

DusterV8
2004-03-03, 22:37
JAG ÄR EN MOTORIDIOT

ännu ett korkat misstag gjorde jag efter att lådan rasade medans jag monterade ditt växelådsbalken igen så funderade jag på hur faan strömjkabeln var dragen från början (har bateriet i skuffen och kabeln var snyggt och prydligt dragen i kardantunneln) efter mycket funderande så bestämde jag mej för att det vart snyggast att låta den gå ovanför balkne det såg helt rätt ut, jag lovar! nån vecka senare ska jag å några polare in till stan och cruisa på vägen så börjar det blixtra utav bara helvete från växelspaken, då börjar man ju fundera rätt rejält vafan har det gått å hål i kabeln till växelägesindikatorn? det blev bara värre å värre så det var ju inte mycket annat att göra än att stana ock kolla upp det, men när jag släcker lyset och slår av tändnigen så blixtrar det fortfarande, så det blev till och plocka av en kabel från bateriet och fundera för det går ju inte att ha discobelysning i bilen på det dära viset...
då kommer man ju på att det är en bra ide att knuffa undan bilen en bit så vi börjar putta men bilen rullar inte trott satt spaken står i N läge och handbromsen inte är åtdragen så jag kollar under bilen och läkaget till lådan ser ok ut men det är fel känsla i spaken
skruvar isär konsolen och kollar där: alla sprintar hade brunnit av!! det var länkaget som skavt håll i kabeln under bilen... löste allt på gatan där vi stog med trädgårdsslang eltejp dommkraft och många svordommar.. men motoridiot är man.......

baging
2004-03-04, 00:04
Fina små äventyr grabbar ;) Ficklampan i dörren är ju en höjdare :lol:

Kan avslöja att jag t.o.m. lyckats skruva fast mej själp på cykeln en gång... Märkte aldrig att brickan nöp liiiite av skinnet på fingret (sme' händer??) förräns jag skulle ta bort handen... satt fast lixom :) Märklig känsla kan jag ju säga....

Å för att spara lite svordomar åt nån, kan jag meddela att en sån där expanderande frysbricka av gummimodell INTE får plats bakom startmotorn på en Mopar BB.. så då var det jobbet ogjort ikväll..... men skitsamma, jag är glad ändå, efter byte startmotordrev låter starten riktigt frisk... får väl se hur länge glädjen håller i sej....

Och för att återkomma till den egna pajkastningen, tycker jag fortfarande att Mopars startmotorer är kass.... vafan ska man behöva demontera precis hela starten för att byta drev för??? suck :-)

"E huvet dumt, får kroppen lida"

DusterV8
2004-03-04, 21:12
en annan klasiker är ju när en svetsloppa ligger å pyr på ett byxben och man vägrar släcka den för dén borde ju slockna själv snart.... sne blir det jävligt varmt en stund.. :D tur att man inte är ensam om att vara motor idiot

baging
2004-03-04, 23:23
...eller när tjocka tröjan börjar smälta på bröstet för att till slut börja brinna av sprutet från kapmaskin :)

Av detta lär man sej att:

Såna där skitdyra Snickers-overaller inte pallar ett skit när det gäller värme, och inte heller tröjor i syntetiska material...

Bomull är ganska bra, tar inte eld lika lätt ;)

DusterV8
2004-03-05, 17:54
där sa du nog en sanning... men vore inte en asbest tröja rätt så bra?

är man motoridiot för att man ska åka mycket på gatan med en mekrullkam som lyfter mer än 0.600 i en liten 340cui smallblock? eller är det bara vanligt vansinne?

baging
2004-03-06, 00:43
är man motoridiot för att man ska åka mycket på gatan med en mekrullkam som lyfter mer än 0.600 i en liten 340cui smallblock? eller är det bara vanligt vansinne?

Svaret på bägge frågorna är otvetydigt JA!!! ;)

DusterV8
2004-03-06, 01:14
kanon!!! nu känns det bättre... kan nån förklara den dära 292 graders mp hydraulkamen jag körde i min 318 förra året då? med lite ombyggd orginalkonverter desutom :lol:

DusterV8
2004-03-07, 21:05
är det så illa att ingen reagerar på så överdrivna kammar i småmotorer? alla är därmed värsta sortens motoridioter.. hoppas jag :wink:

baging
2004-03-07, 21:27
Nävadå??? Det är väl helt normala värden?? Eller?? :)

Själv testade jag stallspeeden inne i garaget idag.... 4200 stannade nålen på... se själva:

http://www.chopper.nu/dart/dart2004.wmv

;)

MoPar66
2004-03-07, 21:40

Själv testade jag stallspeeden inne i garaget idag.... 4200 stannade nålen på... se själva:

;)
Går det så ryckigt när man har hög stallspeed? tyckte det såg jobbigt ut att köra in den i garaget :)

DusterV8
2004-03-07, 21:49
haha jo det är rätt normal värden men det är nog inte många som kört det och vart nöjda med 318cubiktum och 2000 i stall desutom med 3.21 i bakaxeln....

baging
2004-03-07, 22:09
Går det så ryckigt när man har hög stallspeed? tyckte det såg jobbigt ut att köra in den i garaget

Ryckigheten berodde mest nog på en avgasklammer som i bekvämlighetens tecken var monterad med "öppningen" neråt (lättare att komma åt muttrarna), och därmed lyckades fastna i tröskeln :shock: :wink:

vart nöjda med 318cubiktum
VEM är nöjd med en 318??????? :lol:

DusterV8
2004-03-08, 07:19
jag var! 318 har nästan lika hög kapacitet för att ta ut hästar ur som 340, och 360 är rena surhinken om man jämför...men jag medger att fler kubik oftast har stora fördelar...

vigg
2004-03-12, 21:27
Plymutt..e inte det en stad i england? :wink:

DusterV8
2004-03-12, 22:47
kan mycket väll stämma det dära om en stad i england... men jag avskyr engelsmän som pesten pga en avdelningschef...

sticker ut hakan lite till och säger att min 318 var jävligt pigg per krona många lägger pengar på större motorer utan att få mer pulver...

DusterV8
2004-03-17, 18:27
appropå motoridiot så ingår väll elda upp tröjan medans man svetsar? gjorde det igår fan halva tröjan försvann å det blev jävligt bråttom att komma ut från undersidan av bilen...

wowbagger
2004-05-22, 21:25
Men allvarligt nu..Hur kassa e egentligen Mopars o Fords? :P

vigg
2004-05-23, 01:13
Men allvarligt nu..Hur kassa e egentligen Mopars o Fords? :P

:D :D :D ...typ asavärdo erom..

DusterV8
2004-05-24, 22:03
hahaha mopar är skitbra!

råkade förövrigt dra igång min holley blå pump igår utan vare sej soppatrycksregulator eller nån klar soppalednign i motorrummet fan pumpen sköt en stråle ända upp i garage taket :D de jävligaste är att nästa jobb jag hade tänkt mej var att svetsa lite i avgassystemet och de var ju kanske inte så lämpligt med den perfekta soppablandnignen som garaget fick!!

vigg
2004-05-25, 02:33
hahaha mopar är skitbra!

råkade förövrigt dra igång min holley blå pump igår utan vare sej soppatrycksregulator eller nån klar soppalednign i motorrummet fan pumpen sköt en stråle ända upp i garage taket :D de jävligaste är att nästa jobb jag hade tänkt mej var att svetsa lite i avgassystemet och de var ju kanske inte så lämpligt med den perfekta soppablandnignen som garaget fick!!

Hehe,typiskt Moparägare :D :wink:

MoPar66
2004-05-25, 09:19
http://forum.musclecars.nu/viewtopic.php?t=783

DusterV8
2004-05-25, 22:04
japp mopar ägare gör sånt efter som dom inte går till verkstan å låter en mekaniker göra sånt på arbetstid!

Formula
2004-05-25, 22:49

;)

Har du många hemliga gångar i ditt garage? Tänkte mest på att du blinkade till vänster när du körde in.... :D

Formula

DusterV8
2004-05-26, 22:19
haha har inte alla de? eller e de bara mopar ägare som har hemliga gångar? :D

vigg
2004-05-26, 23:26
japp mopar ägare gör sånt efter som dom inte går till verkstan å låter en mekaniker göra sånt på arbetstid!

oj,missade du min smiley?,menade absolut inget illa!, "tabbar" har hänt i de flesta garage ett antal gånger..mitt med. Detta är dock en pajkastningstråd!:D 8)

Kan tillägga att jag gör minst 95% av allt jobb själv på min bil..om det var det du syftade på eller undrade över. :wink:

Inga hard feelings hoppas jag?

Mvh.

Born free taxed to death
2004-05-26, 23:54
De här e kul! :lol:

En Lincoln från 1957 hör den till GM familjen eller? :roll:

baging
2004-05-27, 18:11
Har du många hemliga gångar i ditt garage?

Till vänster har jag strippen, så det var dit jag var på väg....å te höger har jag tvätthallen, de e gött med ett rymligt garage ;)

Lincoln en GM??? Nääää. inte ens det, en Phåååård är det ju :lol:

DusterV8
2004-05-27, 22:23
klart de inte e nåra hard feelings :D de var däremot jälvigt hårda känslor i garaget idag medans jag höll på å justerade tändning å soppatryck en kännsla av att 340 puffran är riktigt hård och matcho=)

vigg
2004-05-28, 01:02
Hård och macho?..men cheva har juh inte gjort nåra 340"!? :D :twisted: :D ...du måste ha menat.."mjuk och beskedelig" :wink:

Born free taxed to death
2004-05-28, 01:06
uppe å meckar cheva? klockan är 1 på morgonen :lol:

DusterV8
2004-05-28, 12:18
hehe mopar 340 är bästa smallblocken genom tiderna :D mecka klockan 1 på natten e inga problem det gör man ju för nöjets skul! :wink:

DusterV8
2004-05-31, 21:38
råtrimmad 340 och orginalturbin är skitfränt!!!!!

swede
2004-06-07, 17:23
trevlig stämning här tjejer!hahaha mopar är skitbra!

tur att du inte hade en korvrätt i garaget, då hade den smält av ångorna.

hm,plastkaross med fula skärmar,två sitsig,obekväm med namn efter ett sjöfarts verktyg,hm,det måste väl ändå bli beach buggy?eller med tanke på hur kinkiga corv ätarna,ellerjagmenar,corvette ägarna blir så går väl snacket på gay barerna så här:min bitch buggy har ZL1 motor i alumiiinium,så den kroknar så fort jag startar tjejer, vad ska jag göra?tror du den blir gladare omvi shoppar mascara tillsammans?
MOOAAHAHAHAHHAAUUHGRPFMM....HAHAHAHHHAAAHHRRG!

Stefan N
2004-06-08, 01:07
trevlig stämning här tjejer!
hm,plastkaross med fula skärmar,två sitsig,obekväm med namn efter ett sjöfarts verktyg,hm,det måste väl ändå bli beach buggy?eller med tanke på hur kinkiga corv ätarna,ellerjagmenar,corvette ägarna blir så går väl snacket på gay barerna så här:min bitch buggy har ZL1 motor i alumiiinium,så den kroknar så fort jag startar tjejer, vad ska jag göra?tror du den blir gladare omvi shoppar mascara tillsammans?
MOOAAHAHAHAHHAAUUHGRPFMM....HAHAHAHHHAAAHHRRG!
HAr du http://www.mbsca.com/forum/images/smiles/new_all_coholic.gif nu igen :? :P :wink:

baging
2004-06-08, 10:40
min bitch buggy har ZL1 motor i alumiiinium,så den kroknar så fort jag startar tjejer, vad ska jag göra?tror du den blir gladare omvi shoppar mascara tillsammans?

MUAHAHAHAHA!!!!

swede
2004-06-08, 14:34
Hård och macho?..men cheva har juh inte gjort nåra 340"!? :D :twisted: :D ...du måste ha menat.."mjuk och beskedelig" :wink:
en mjuk och beskedlig 340 mopar kör ändå lätt ifrån alla gm produkter,hur "hårda och tuffa" dom (tror att de) är

vigg
2004-06-08, 23:13
en mjuk och beskedlig 340 mopar kör ändå lätt ifrån alla gm produkter,hur "hårda och tuffa" dom (tror att de) är

Jaa..eller kanske inte :wink: 8)

Rune
2004-06-08, 23:24
Mopar cars are ugly
GM cars are slow
Ford cars are fast
and beautiful,
the rebel machine for sure

DusterV8
2004-06-08, 23:31
men ni kan ju iaf erkänna att mopar 340 är en ruskit kul puffra som är odrägligt varvvillig! ok det finns flera pigga smallblock det vet jag men mopar är specielt att pyssla med=)

baging
2004-06-08, 23:37
Ford cars are fast
and beautiful
LOL.... eller hur :lol: :lol: :lol:
http://home.no.net/ayla/Ford/images/1962%20Ford%20Falcon.jpg

Slick Mo Fo
2004-06-09, 09:55
Ford cars are fast
and beautiful
LOL.... eller hur :lol: :lol: :lol:
http://home.no.net/ayla/Ford/images/1962%20Ford%20Falcon.jpg

ehh LOL

"Mopair Pärfromage", sluta nu innan jag skrattar ihjäl mig :D
http://www.dodgedart.org/cars/63dart3.jpg

http://www.dodgedart.org/cars/63dart5.jpg

baging
2004-06-09, 12:08
Men HALLÅÅÅÅÅ!!!!

Phård Raijsiiing då?? MUAHAHAHA!!! :lol: :lol: :lol:

http://www.fordpinto.com/images/Ypinto/Ypinto118.gif

Å e inte detta en Phård Mustalainen i sitt bästa utförande så säj?? :lol: :lol: :lol:

http://www.mustangii.net/images/coupe/75_blue_coupe.jpg

Slick Mo Fo
2004-06-09, 12:35
Ännu en nöjd Dodje ägare :D

http://omnibus.uni-freiburg.de/~raue/bundyfever/bilder/od1107.jpg

http://omnibus.uni-freiburg.de/~raue/bundyfever/bilder/od623.jpg

Rune
2004-06-09, 13:31
http://www.koolkustom.com/images/1963%20valiant.jpg

svårslagen i fulhet

Rune
2004-06-09, 13:36
http://www.greaterdakotaclassics.com/sold/images/mercury/51_2doormerc.jpg

slå den skönheten med en mopar

DusterV8
2004-06-10, 22:21
vilken vacker moparprodukt! en a-body ska de ju va...

Rune
2004-06-11, 22:37
smaken är väl som baken, en del(dvs moparägare) har glömt att torka arslet

swede
2004-06-11, 22:39
en -62 valiant hgv är snyggare än både fordar och gm´s,det begriper ju vem som helst!

Rune
2004-06-11, 22:42
sa vincent och skaffade en ford 32:a

swede
2004-06-11, 22:44
japp, men inte sa jag att den var snygg :wink:

Rune
2004-06-11, 22:47
jag kan köpa en vlle så kan vi kastbyta!

swede
2004-06-11, 22:53
mmm. tror jag säkert det,nja, jag ska allt prova på ett ford bygge med, fast det bir ju bara hytten och framaxeln som blir fomoco,jag hoppas att jag överlever.he-he,nä, det jag skulle kunna ta i byte på hytten vore motsvarande mopar hytt 28-34,det hade vart kul,men hitta en sån, jo drömma går ju.kan ju bekänna här att jag ägt och kört en -60 falcon 4dr med 144 sexa och trepet en gång i tiden,he-he,ingen merit direkt :lol:
och en bekännelse till:jag har två mopars just nu, men tre gm produkter,hm,det kliar konstigt i röven........

Rune
2004-06-13, 16:56
Man ser ju nån tidig 30-tals mopar ibland men då är dom ofta topprenoverade... däremot plym 37:or finns det ju en hel del av.
Funderade faktiskt på en sån ett tag. Bes och hade cheva 350.
Måste ju för övrigt vara värsta kombinationen.
Mopar looks and GM performance :lol:

swede
2004-06-13, 18:45
däremot plym 37:or finns det ju en hel del av.
Funderade faktiskt på en sån ett tag. Bes och hade cheva 350.
Måste ju för övrigt vara värsta kombinationen.
Mopar looks and GM performance :lol:
:lol: :lol: :lol: ja, fy fan, det är ju förskräckligt,en cheva motor i en bil!

baging
2004-06-13, 23:17
Exakt, en båtmotor skall sitta i en båt, å INTE i en BIL!!!

Rune
2004-06-14, 18:48
om man ska vara lite snäll på denna topic så måste jag väl erkänna att mopar har en viss INRE skönhet.

gusten72
2004-06-14, 23:20
Känns skönt att man lämnade mop(p)e stadiet för länge sen och växte upp för att åka riktiga gm kärror.....

DusterV8
2004-06-14, 23:27
hörde en intresant förklaring på innebörden av GM Gambia Motors!

Rune
2004-06-15, 23:58
ja nu när jag varit snäll med mopar-gänget så kan jag väl också vara snäll med gm-gänget. Måste faktiskt erkänna att GM´s samtliga kärror
49-56 ser jävligt bra ut. Så om man skulle stoppa en Mopar motor i en GM bil skulle man ju få en ganska schysst kärra. Fast å andra sidan kan man ju köpa en ford direkt och bespara sig besväret 8)

RIP OLD HENRY

swede
2004-06-16, 00:01
ska man vara helt ärlig så har väl alla märken sina höjdpunkter/snygga modeller,gillar själv det mesta inklusive falcons,dartar,pacers osv,iofs, tycker jag om "fula" bilar för att retas med andra,he-he.

Rune
2004-06-16, 00:12
jag som trodde att det hörde till allmänbildningen amc pacer var den enda bil som var fulare än volvo 480 es

swede
2004-06-16, 08:38
en pacer wagon är himmelriket! :wink: