Visa fullständig version : Upprop till Power meet
Kan de som kommer att åka till Power meet Västerås lista sig nedan, det kan vara kul att hålla utkik efter Er, tala om vilken bil ni tar och vilken dag ni kommer dit :D
Jag kommer i GTO´n och finns på plats på Torsdagen.
Vi ses!
8)
BjarneBärsärk
2003-07-02, 16:27
Kommer troligen åka dit på Lördag för et titt, men i huvudsak för nattracen. Det enda som kan hindra mig är min trilskande blåa G20 van med röda prickar på......
Ser ni en som låter typ Impala -63 så är det jag :D
Turbo Uffe
2003-07-02, 19:35
Bor i Västerås, åker vita -89 Pontiac Pace Car'n med snurrbo.
Är på fältet fred. förmiddag samt hela lördagen i Trans Am Club of Swedens hage.
Kanske tar 1 varv på cruisingen om det inte är för tjockt, annars parkar vi bilarna utanför cruisingen å går istället.
Streetracer
2003-07-02, 20:34
Är på Meetingen på lördag och åker min GTO
cyclone_gt
2003-07-02, 21:49
jag bor i v-ås och kommer att vara närvarande i stort sett hela helgen!!! jag åker i min gröna mercury cyclone gt med huv svart som synden..... :twisted:
Kalle Svensson
2003-07-04, 16:41
Åker dit på Lördag och letar efter en GTO 66 cab som går att köpa... Under pistolhot om inte annat... :twisted:
Kommer att vara där lördag. Och det blir bland Trans am klubbens bilar. Åker med cabben.
jag bor i v-ås och kommer att vara närvarande i stort sett hela helgen!!! jag åker i min gröna mercury cyclone gt med huv svart som synden..... :twisted:
såg din bil på långt håll , den sticker ut i mängden !!!!!! grym kärra
cyclone_gt
2003-07-06, 04:14
Tack!! det är kul att äga en ovanlig kärra!!! jag hoppas även att din kärra blev uppskattad av besökarna!! :lol:
Wernholm
2007-06-18, 20:24
Åker dit på fredag i min 64 impala
moparhardcore
2007-06-18, 22:51
Åker kanske dit över dan med min Audi för att för att köpa grejjor.
Pallar inte med Power meet, för mycket jävla raggarsvin och
deras raggarrock, modell Eddie Medusa, mm.
"The south will rise again"
Yeah, right! Och vilken planet är du född på?
Dessutom, varför köra omkring med amerikanska flaggan OCH sydstatsflaggan?
Det går ju inte ihop lixom?
Okay om man nöjde sig med den svenska eller möjligtvis även den amerikanska men vad är sydstaterna att sträva efter, är ni för slaveriet eller vadå?
Ögonbrynolf
2007-06-19, 11:15
Jag å frun ska dit på lördagen. Vi anländer i en lite Polo som vi gömmer långt ifrån området... :D
Gunnar J
2007-06-19, 12:36
Kommer både fredag och lördag.
Ford Fairlane 500. Mörkblå metaliclack.
Hoppas vi ses.
Gunnar
Anders_88
2007-06-23, 20:43
Åker kanske dit över dan med min Audi för att för
"The south will rise again"
Yeah, right! Och vilken planet är du född på?
Dessutom, varför köra omkring med amerikanska flaggan OCH sydstatsflaggan?
Det går ju inte ihop lixom?
Okay om man nöjde sig med den svenska eller möjligtvis även den amerikanska men vad är sydstaterna att sträva efter, är ni för slaveriet eller vadå?
har i sverige har sydstatsflaggan blivit en raggar symbol men i usa är det annorlunda. dem finns å köpa överallt och det är nå't dem e lite stolt över..jag tror till och med att missisippi har den som statflagga. så bara för att man har en sydstatsflagga är man inte för slaveti..
Tar min Charger på trailer till Power:good: .Måste vara rädd om grejorna,så den är lika fin om 39år ;)
MeFirstCharger70
2007-06-25, 15:32
Var på Power Meet för första och sista gången för 4 år sedan, åker ALDRIG dit igen..
racecharger
2007-06-28, 23:06
Är vel lite sugen men vet inte om jag åker till power i år..
Förra året var lite av en katastrof, vi åkte 4 grabbar i en -89 Camaro cab.
Våran chaufför var inte riktigt uppmärksam i cruisingledet å såg inte i tid att bilen framför stanna.
Så vi dunka in lite grann i den, en risig Audi 100, inga synliga skador på varken Audin eller våran camarocabb (plastfront)..
Ingen skada skedd som tur, men dom fick våra mobilnummer ändå.
Gick vel en timme så ringde dom, audin va ramsned å en passagerare hade så ont i nacken att hon inte kunde röra sig.
Ambulans tillkallades å vi fick sitta å vänta på skjukhuset tills vi tröttna.
Fick höra senare att det inte va något fel på passageraren.
Men på något sätt blev det försäkringssak av bilen...
Om det var mygel eller inte låter jag va osagt, men det osa å hela kvällen var förstörd:bad:
Kul att se alla inlägg om Power Big Meet, alla har sin uppfattning om arrangemanget. Vilket är tillåtet naturligtvis, men jag vill poängtera att det riktiga Power Meet äger rum på Johannisbergs flygfält. Där finns bilarna som är värda att se och där hittar man också swapmeet med delar och nostalgi. Vill man sedan uppleva fest och träffa folk ska man leta sig fram till de lokala och seriösa bilentusiasternas klubbar. Där partajas det utan svineri, just för att där finns det bilar som folk har lagt ner hjärta och tid på, och pengar....som uppgår till ett par årslöner för en knegare. Så då vill man inte ha stök och riskera skador på "skatterna". Men det festas ändå till liveband och man har förbannat kul, oavsett man är Västeråsare eller skötsam gäst. De gäster/stadsboende som ratar flyfältet just för att det kostar en hundring att gå in är det synd om, och jag förstår att man tröttnar på det Power Meet man ser på Sjöhagsvägen/cruisingen, med tillfälligt inreggade rosthäckar och överförfriskade snorungar. Men entré tar man just för att flygfältets en miljon kvadratmeter hyrs för ändamålet. Ge det en chans om du har intresse för bilar av äldre modell, och till nästa år kan jag tipsa om flera sköna hak att rocka eller softa på utan drägg och skrot:)
Nisse Hult
2007-07-08, 17:46
(plastfront)...
audin va ramsned
Varför har jag så svårt att tro detta för..?
It stinks.
Nåväl, hur gick det sedan?
Det gick så bra så, om man som jag inte stannade kvar till 04:30 på morgonkvisten o stuffade till Go`Getters rockabilly. Utan nöjde sig med någon timme på kvällen för att i ett bra skick titta vidare på bilar och folk dagen efter. Det finns faktiskt mer än ett cruisingstråk och fler mindre "privat" anordnade träffar i träffen att besöka. De blir fler för vart år. Titta in hos AutoTech verkstan som exempel nästa år, där finns bilar, mat, dryck och hojjar för den tvåhjuliga fantasten. Plus hjälp för den olycksamma.
De skyltar vägen från alla håll. Eller åk till Nostalgihörnan för livemusik, fik, verkstad, shopping av prylar eller snack med likasinnade. Man måste inte vara på de traditionellt kända ställena. Arrangemanget utvecklas vid sidan av de ansvariga, av de som tröttnat på till bredden fyllda skåpbilar och ungdomsfylla....;)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.