handdator

Visa fullständig version : älmhultsjänkare

flodis
2003-06-29, 23:52
Vad finns det för folk i trakten kring Älmhult här på forumet.
Finns det dessutom några som e intresserade av att kanske ha lite typ onsdags träff nån gång i veckan dvs bara "krusa" lite stanna till nånstans o snacka bil mm.

Same
2003-07-08, 17:26
Tjena. nu har jag också hittat till detta forumet. har mest varit på Zatzy innan. Har en röd Dodge Dart 67 som är ihopsatt nu igen efter motorras. Bor i Älmhult gör jag också även om jag nästan mest håller till nere i Blekinge på fritiden i Sölvesborg och Karlshamn. Man försöker ju bjuda upp bilarna i Stilleryd på dans så ofta det bara går. Jag tycker man har sett många firebirds och camaros i älmhult. Vet dock inte vem som äger dem. En onsdagsträff med lite cruising hade väl varit trevligt.

flodis
2003-07-08, 22:04
härligt att de finns ett intresse känner du nån mer i älmhult me jänk???

Same
2003-07-11, 17:14
tja storebrorsan kör väl en del också. Fast han sysslar väl mer med roddar. Han har en svart T-23 med rätt bra kräm i samt en nyinskaffad ford 32:a som ännu inte har någon motor.

Hade själv tänkt att dra ner en sväng till karlshamn imorgon med Darten och kolla lite. Det är lite körförbud på den bara. klarade inte bullerkravet sist så jag ska in och visa upp det på måndag tänkte jag. har insatser nu med diskbollar i.

flodis
2003-07-11, 22:41
hmmmm jobbar ju alltid på helgerna ,men nästa veck nån kväll ska väl camaron ut en sväng vi kunde ju höras av typ tisdag onsdag nån gång

tel hem 33344 mob 0703552816

Same
2003-07-16, 18:26
Hmm. Jag jobbar fram till 21.00 tisdag/onsdag/torsdag på OK-macken i älmhult. Du kan ju titta inom med camaron ifall du är ute och cruisar så får jag ta mej en titt på den. Bor du inne i älmhult eller utanför. Själv bor jag ut mot Pjätteryd. Har du garage så kan jag ju också komma förbi en sväng någon kväll efter jobbet. Skulle vara kul att få snegla lite på camaron. Var själv sugen på en sådan ett tag. fina bilar