handdator

Visa fullständig version : Välkommen!

Hugger
2003-06-17, 12:01
Välkommen!

Detta är ett Svenskt forum för att främja gemenskapen för alla som gillar muskelbilar, oavsett bilmärke.

Du är varmt välkommen att registrera dig som medlem. :)

Klicka på "Bli medlem" här ovan i menyn för att skapa ditt användarkonto. Det tar inte lång stund, och när du har gjort det får du instruktioner via e-post om hur du aktiverar ditt konto. Vi har valt denna metod av säkerhetsskäl.

Om du undrar något eller har problem med funktionen här på forumet så hittar du svar på dom vanligaste frågorna om du klickar på "Vanliga frågor" upp i menyn.

Om du vill annonsera så glöm inte att ange din e-postadress och telefonnr i annonsen. Annonserna går inte att besvara här på forumet.

Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har synpunkter om denna site, om något saknas eller borde vara på ett annat sätt.

Med vänliga hälsningar,

Niclas Sjölander (aka Hugger)
admin@musclecars.nu

Roine Wik (aka Nisse Hult)
moderator@musclecars.nu

Ron
2003-06-17, 17:36
Hii... tycker det är kanonbra med ett nytt forum :D
Så vi som är intresserad av Musclecars lätt kan hålla kontakten och byta allt från värdefulla mekartips till medlidande när shit happens.
Så stort Tack till dig som kläckt idén och lagt ner arbete med forumet..:Ron

Hugger
2003-06-17, 17:46
Tack! Kul att höra att idéen var rätt :wink:
Jag och polarn kör olika märken men båda kör "muskelbilar", så på den vägen är det... :)

Är det någon som saknar något på forumet så är det bara att skrika till :!:

/Admin

red442
2003-06-17, 22:18
Gött äntligen ett muskelbilsforum........
Men tycker att Oldsmobile (4-4-2) och Buick (GS) borde vara förärade med en egen
flik..........känns lite styvmoderligt bland övriga![/code]

Hugger
2003-06-17, 22:32
Gött äntligen ett muskelbilsforum........
Men tycker att Oldsmobile (4-4-2) och Buick (GS) borde vara förärade med en egen
flik..........känns lite styvmoderligt bland övriga![/code]

Här ska vi inte vara omöjliga :wink: ..fixat... :roll:

GTA(nders)
2003-06-17, 22:41
Verkar ju vara ett helt ok forum.... 8)
/Anders

oobum
2003-06-18, 14:05
kan nog bli bra det här om man får inte liiiite fler medlemmar

Goat 69
2003-06-18, 14:09
Fast man får vara rätt nöjd med över 40 registrerade användare redan andra dagen :lol: :lol:

oobum
2003-06-18, 14:20
jo det ska du vara :)
en ide, ha uppdelat på säljes/köpes, blir inte lika rörigt då som att ha säljes köpes under samma rubrik..

Hugger
2003-06-18, 15:16
en ide, ha uppdelat på säljes/köpes, blir inte lika rörigt då som att ha säljes köpes under samma rubrik..

Bra idé eftersom folk glömmer att skriva "köpes" eller "säljes" i rubriken...
Fixa! :wink:

/admin

Goat 69
2003-06-18, 17:29
Bra tips Oobum :D

red442
2003-06-18, 19:45
wow. Det verkar rulla på hej å hå.
Vore det inte en bra ide o skapa en "Hall of fame" typ som de har gjort på denna siten http://www.realoldspower.com/phpBB2/
Där man kan posta info o bild på bil.

red442
2003-06-19, 19:49
Jag gillar upplägget med o lägga gm bilarna efter chassityp!
Men GMs midzizebilar typ chevelle o lemans gto , cutlass , 442 buick Skylark GS osv kallas för A-body inte B-body det är Impala Catalina Delta, dynamic osv

red442
2003-06-19, 20:05
..........förutom det har vi chassityp C body : Electra , Ninety Eight , o Cadillac, utom Eldorado
E Body är Toronado, Eldorado och Riviera
Sedan finns X Body Är Nova Och Acadian
G Body när Grand Prix från 69- ( borde även innefatta Monte Carlo , men i min Fisher Body manual är den upptagen som A-Body)

Ramair
2003-06-19, 20:33
Jag gillar upplägget med o lägga gm bilarna efter chassityp!
Men GMs midzizebilar typ chevelle o lemans gto , cutlass , 442 buick Skylark GS osv kallas för A-body inte B-body det är Impala Catalina Delta, dynamic osv

Shit , det är mitt fel förlåt mig , fan det skall vara A-BODY :cry:

Hugger
2003-06-19, 21:34
Shit , det är mitt fel förlåt mig , fan det skall vara A-BODY :cry:

Inget att gråta blod över :roll: ..det är ju det som är finessen med ett forum som detta, att vi får glädjen att lära av varandra....eller hur?! :wink: